First Avenger: Sukob - Popcornnews pregled

Prije nego što su kino-ekrani izašli prvih osvetača, koji su ujedinili 7 superheroja odmah, činilo nam se da je 7 gomila i uopšte neuspešna ideja. "Prvi osveten: sukob" - već 12 superheroja (!) I 3 zlikovca, ali Marvel je ponovo uspio ponoviti "čip" prvog "osvetnika" u "sukobi" u "sukobi" u svom mestu .

Priča je ispričala u "Prvom osvetniku: konfrontaciju" čini se poznatim onima koji čitaju Marvel Comics 2006-2007 - Film služi kao nastavak istovremeno i "zimski vojnik" i "Osvetnici: era altron". Sve počinje činjenicom da je Kap tim sokol, crna udovicu i oštra vještica ispod rukovodstva Steve Rogera - odlazi u snimanje križama (Frank Grillo je već znak za one koji su vidjeli "zimski vojnik", tačno Sad je njegov heroj stekao par ožiljaka, koji je, kako se zna da ukrašava bilo koji čovjek). Crossobounds Sjajan kap tim prestaje, ali završava se brojnim civilnim žrtvama.

Rad kapper privlači pažnju vlasti, a Steve Rozders sažeti su da se sastanu sa generalom Ross (William Herrt "osvijetljen" u istoj ulozi u "nevjerovatnoj Hulki" u 2008.). Vlada Sjedinjenih Država i nije bila naročito prilično osvetnika nakon događaja u soku (referenca na "eru altron") - i nove žrtve, čak i ako je oduzimanje križalica, on je uopće neophodan za bilo šta. Tony Stark, za koga je majka jednog od onih ubijenih u Sokoviji optužila smrt svog sina, neočekivano podržava generala Ross-a, koji izjavljuje da bi osvetnici morali da već preuzmu kontrolu.

First Avenger: Sukob - Popcornnews pregled 81153_1

Naravno, ne slažu se svi se slažu sa željezom i generalom Ross-om, ali sve dok se sukob ne ograniči na uljudnu raspravu. Međutim, nema dovoljno ljubaznosti već duže vrijeme: teroristi napadaju konferenciju UN-a, a to je optuženi za zimski vojnik. Iza starateljstva o Baku Barnesu (ne bez pomoći Barun Helmut Zemoa), a Steve Rogers štiti svog najboljeg prijatelja i kune se da bi dokazao svoju nevinost. General Ross želi Cappiece i njegov tim da uhapse, ali Tony Stark pita opće 36 sati za koje obećava da će vratiti superheroge bez incidenata. Tako počinje puni "građanski rat".

Na prvi pogled može se činiti da je u "prvom osvetu: sukob" sa superpovezanjem (i superzlodes) još uvek preplavljena - ovde i CEP, i gvozdeni čovek i zimski vojnici i "pridošlice" u lice Čovjek-pauk i crni panter - uopšte, sve-sve-svi. Ali vrlo brzo, publika će morati shvatiti da je u stvari "suočavanje", kao što je obećani kreatori, prije svega priča o dva ključna junaka, Steve Rogers i Baku Barnes, o njihovom prijateljstvu i preprekama na njenom putu.

Međutim, od dodirivanja prijateljskih scena "Prvi osveten: konfrontacija" ne prevršava se u "Snotty" superherolo melodrama - ovde je akcija više nego dovoljno, a na aerodromu Berlin (zid) Cappiece protiv tima Stark) Bukvalno fascinantira sa svojom zabavom. Iako je broj sudionika u ovoj borbi "Zid na zidu" s neprimjerenim očima raštrkan, scena ne izgleda "preopterećeno" heroji. Pomozite joj da snima, usput, pravi profesionalci holivudskih militanata su kreatori Johna Whitch-a.

First Avenger: Sukob - Popcornnews pregled 81153_2

Najgrešiviji je kako oba tima rade s kojom jasnoćom: Alaty vještica koristi svoju snagu da "sisa" kapu u skoku na visinu, sokoloni "šutira" man-mrav čovjek, koji će na strelicama letjeti pod Oklop Tony Stark, Spiderman Uhvati vašu mrežu ... Pa, ok, nećemo biti spopani, ova scena je tačno potrebna da se vidi!

First Avenger: Sukob - Popcornnews pregled 81153_3

U centru pažnje, većina filma ostaje tri heroja - Steve Rogers, Baks Barnes i Tony Stark, koji iznenada otkrivaju tatine pitanja (međutim, ti ljubomorni počinje u prikolici, kad se olakša, preći na poklopac, kaže da nekada je bio njegov prijatelj). Stark započinje ljubomoru na oca u Capo - popis njegovih tvrdnji ispada da je činjenica da Howard Stark, kažu, voljeli Steve Rogers više od sina. Međutim, čine da se Stark i Rogers nedostaju, od prvih "osvetnika" - a u "sukobu" bilo je vrlo cool da je upravo kulminiranje ovog sukoba, kada su se junaci konačno prešli iz pristolnih reči Brutal Mordoba.

First Avenger: Sukob - Popcornnews pregled 81153_4

Rezimiranje i pamćenje opozicije "Prvog osvetnika" i "Batmana protiv Supermana", želimo reći da su ova dva superheroja blockbustera potpuno različita jedna na drugu. Nećemo dati našu ocjenu "Batman protiv Supermana", samo kažemo da ga je "sukob" koštalo da čeka nekoliko godina, film je zaista zanimljiv, uzbudljiv ", a po tradiciji za Marvel, samo smiješno.

Sve u filmu!

Čitaj više