Film Review News: Hvilke film vil blive udgivet i maj 2018

Premieres i filmen 3 maj 2018

Nå, selvfølgelig vil den vigtigste premiere i denne weekend være den efterlængte "Avengers: War of Infinity" - du kan endda ikke tvivle på, at hovedsystemet i publikum vil bevæge sig på dem. Og den ensomme Khabensky (Drama "Sobibor") og animationen af ​​hunde vil argumentere for tilskuerne på kloster med Avengers.Avengers: War of Infinity

Varighed: Filmen varer 2 timer 36 minutter

Skuespillere: Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Prett, Zoe Saldan, Elizabeth Olsen, Chris Hemsworth, Josh Broolin, Sebastian Stan, Mark Ruffalo, Benedict Cumberbatch, Tom Holland og andre

Hvad handler filmen om:

En hidtil uset filmisk tur i længden på 10 år, som skabte og førte til bevægelsen af ​​hele filmen Marvel, vil fortsætte i filmen "Avengers: The Infinity War", som vil udsætte den største kollision af alle tider. Avengers og deres allierede bliver nødt til at ofre alle i et forsøg på at modstå de magtfulde tanoer, der forbereder sig på at nyde det ødelæggende slag og sætte enden af ​​hele universet.

Aldersgrænse: 16+

Trailer på russisk:

Sobibor.

Varighed: Filmen varer 1 time 50 minutter

Skuespillere: Konstantin Khabensky, Christopher Lambert, Felis Yankell, Dainyus Kazlaususas

Hvad handler filmen om:

Filmen er baseret på de hændelser, der opstod under 2. verdenskrig i den nazistiske dødscamp Sobibor i Polen. Løjtnant af den sovjetiske hær, Alexander Pechersky, der var blevet fanget og i en koncentration i kun 3 uger, er det muligt at planlægge det internationale oprør af fanger fra Vesteuropa og Polen. Ved at dræbe Sses og deres minions lykkedes det hundredvis af fanger at løbe. Nogle af dem, ledet af Pechersk, sluttede sig til partisanerne, del blev udstedt af lokale beboere. Snart blev lejren elimineret af Himmlers personlige orden.

Aldersgrænse: 12+

Trailer på russisk:

Island of Dogs.

Varighed: Filmen varer 1 time 41 minutter

Roller Voiced: Jeff Goldblum, Brian Cranston, Tilda Suinton, Edward Norton, Liv Schreiber, Bill Murray, Francis McDormand, Greta Gervig

Hvad handler filmen om:

"Island of Dogs" fortæller historien om en 12-årig dreng Atari Kobayashi, korsfæstet af Kobayashi's korrupte borgmester. Når ved dekret af den sidste, er alle hjemmelavede hunde af byen Megasaki udvist til en enorm losseplads, at ATARI alene går på et miniaturefly på en skraldespand, for at finde sin trofaste PSA på kælenavnet. Der på øen, sammen med en pakke nye venner, gården, vil han begynde en episk rejse, som vil løse den fremtidige skæbne af hele præfekturet.

Aldersgrænse: 16+

Trailer på russisk:

Premieres i biografen 10. maj 2018

En ny thriller med Amanda SEIBRIDE ("Anon") støder op til "Status: opdateret" komedie og den femte film af den franske franchise "taxa".

Anona.

Varighed: Filmen varer 1 time 40 minutter

Skuespillere: Clive Owen, Amanda Seyfried, Kolm Fiori, Sonya Walger, Mark O'Brian, Joe Ping, Dwddo Goldberg, Rachel Roberts, Ethan Tavares

Hvad handler filmen om:

Fremtidens perfekte samfund: Tidspunktet for den samlede overvågning, manglen på personlige liv, private territorier og borgerlige rettigheder. Det ser ud til, at der ikke er plads til fejl og lovovertrædelser i en fuldt kontrolleret tilstand. Men når en detektiv sol Freiland opfylder en pige, der ikke er opført i databaserne. Foran politiet afsløres døren til den korrigerede verden af ​​den nye æra ...

Aldersgrænse: 16+

Trailer på russisk:

Hysteri

Skuespillere: Grace Tofer, Jenzis Rodriguez, Patrishia Clarkson, Callin Mulway, Robin Thomas

Hvad handler filmen om:

Fyren kommer ud af en psykiatrisk klinik og sætter sig i et palæ, som han arvede fra sine forældre. Men underlige begivenheder begynder at forekomme der, hvorefter helten kommer til den konklusion, at spøgelser bor i sit nye hus.

Aldersgrænse: 16+

Status: Opdateret

Varighed: Filmen varer 1 time 46 minutter

Skuespillere: Ross Lynch, Courtney Yaton, Olivia Holt, Harvey Gleen, Gregg Salkin, Brec Bessetger, Margian Tarasyuk, Andrew Herr

Hvad handler filmen om:

Vi sætter pris på hinanden af ​​antallet af abonnenter og jager huskierne for at få popularitet. Kyle bor på samme måde, ikke frigiver telefonen fra hånden og fra under hans fødder - skate. Pludselig får han en ny smartphone med en unik applikation - nu er ethvert indlæg, de udgives af dem, i virkeligheden. Den heldige erhverver også mere end han kunne forestille sig, men være i verdens epicenter, det viser sig, er ikke så nemt ...

Aldersgrænse: 16+

Trailer på russisk:

Taxi 5.

Skuespillere: Sabrina Uazani, Frank Gastambid, Bernard Farsi, Bentalha Malik

Hvad handler filmen om:

Ex-Commissioner Zhebers, som blev den mest utrolige i byens historie, borgmester i Marseille, instruerer den oversatte fra hovedstaden til rekruttering Silvana Maro for at håndtere den ubehagelige "Bang of Italians" på Ferrari.

For at stoppe dem, skal Maro, Super Cow og Super Chauffør være forenet med Niece of Daniel. Pigen fik den berømte hvide taxa onkel, men ikke hans talent.

Aldersgrænse: 12+

Trailer på russisk:

Premieres i biografen 17. maj 2018

De tre øverste ledere i denne weekend - den efterlængte efterfølger "Deadpula", remake "udenfor" med Anna Faris og det sensationelle (desværre ikke på grund af den store plot) thriller med Margo Robbie, som i den russiske udlejning af nogen kaldte "Candaging". Men opmærksomheden hos publikum til nyheden fra Margo Robbie vil nu blive nittet sikkert.

DADPOOL 2.

Skuespillere: Ryan Reynolds, TJ Miller, Karan Sony, Stefan Kapichich, Brianna Hildebrand, Zazi Bitz, Sori Kutsun, Julian Dennison

Hvad handler filmen om:

Den eneste og unikke talkative lejesoldat - returneres! Endnu mere storskala, endnu mere destruktiv og endnu mere guld, end før! Når en supersoldt med en mordisk mission bryder ind i sit liv, er DADPOOL tvunget til at tænke på venskab, familie, og at det virkelig betyder at være en helt, undervejs, nading 50 nuancer af røv. Fordi nogle gange for at gøre gode ting, skal du bruge snavsede flytninger.

Aldersgrænse: 18+

Trailer på russisk:

Overbord.

Varighed: Filmen varer 1 time 52 minutter

Skuespillere: Anna Fairis, Eugenio Derbes, John Hannah, Eva Longoria, Svuzi Curz, Josh Sergarr

Hvad handler filmen om:

Leonardo, en lunefuld mexicansk playboy fra en rig familie, en gang føles overbord på sin yacht. Efter efteråret mister han sin hukommelse, og pizza peddle, en enkelt kate mor, lidenskabeligt vil hævne fyren for uhøflighed, forsikrer ham om, at han er hendes mand og far til fire børn. Hvad vil dette eventyr blive til? Og hvor mange skridt fra had før kærlighed?

Aldersgrænse: 16+

Trailer på russisk:

Slik

Varighed: Filmen varer 1 time 30 minutter

Skuespillere: Margo Robbie, Simon Pegg, Matthew Lewis, Mike Myers, Max Iron, Dexter Fletcher

Hvad handler filmen om:

Filmen vil springe dig ind i den danske kriminalitets farlige verden, hvilket fokuserer i hvilket-rock især Annie, som er i forskellige Amplua. Det fører et udfordrende spil med flere mænd, som ved første øjekast ikke binder. At sætte dem med hinanden, forfølger hun sit grusomme mål.

Hvad er dette, splittet personlighed eller et klart planlagt snedigt forførende spil?

Aldersgrænse: 18+

Trailer på russisk:

Filmpremierer 24. maj 2018

Uden tvivl er hovedfrigivelsen af ​​denne weekend den efterlængte spin-off af "Star Wars", som vil fortælle os om ungdommen i Khan Solo, hans bekendtskab med Chubakka og de første eventyr i den fjerne fjerne galakse . Virksomheden Khana Solo er familiens animerede bånd "Sadko" (Rusland) og "Køb Prince" (Canada), og for elskere af upareret humor, vil den amerikanske komedie starte! "Sex!"

Khan Solo: Star Wars. Historier

Varighed: Filmen varer 2 timer 13 minutter

Skuespillere: Olden Eireaike, Emilia Clark, Donald Glover, Woody Harrelson, Tandy Newton, Phoebe Buy-Bridge, Jonas Sudamo, Yen Kenny, Paul Bettany

Hvad handler filmen om:

Kom på bordet for det tusindårige Falcon og forberede sig på et eventyr i en fjern, fjern galakse med den mest søde scoundrel af stjerneklare systemer. På grund af serien af ​​boldens, i dybden af ​​den mørke og farlige kriminelle verden, møder Khan Solo med den berømte spiller Lando Calrian. Sammen vil de gå på en rejse, som vil give "Star Wars" universet af en af ​​de mest usandsynlige helte.

Aldersgrænse: 16+

Trailer på russisk:

Sadko.

Roller Voiced: Maria Shalaev, Lyubov Aksenova, Mikhail Efremov, Catherine Varnava

Hvad handler filmen om:

Selvom kørt, selvom ikke kører, og fra kærlighed hvor som helst ikke at skjule. Hverken i afdelingen i Novgorod Prince eller i bunden af ​​havet. Især hvis navnet er Sadko, og du er en ret munter fyr. Desuden spiller mastak på humle. Det er bare for ægte kærlighed, jeg skal også mærke. Ja, ikke med nogen, men med en undervands heks barracuda. Men kærlighed vil nogensinde vundet. Her vil se!

Aldersgrænse: 6+

Trailer på russisk:

Køb Prince.

Roller Voiced: Gillian Bell, Ashley Tisdale, Wilmer Walderrama, Demi Lovato, Tara Stærk, Jim Cummings

Hvad handler filmen om:

Cinderella, snehvid og sovende skønhed ... Hvad forener alle dem? Alle af dem viste sig for at være forelsket i en uimodståelig prins navngivet. På grund af forbandelsen af ​​den onde trollkarl, er han borer hjertet af enhver pige ved første øjekast og bliver forelsket i sig selv. For at fjerne magiene og finde din rigtige kærlighed, skal prinsen opfylde tre umulige opgaver ...

Aldersgrænse: 6+

Trailer på russisk:

Sex vil ikke være !!!

Skuespillere: John Sina, Leslie Mann, Aike Barholts, Catherine Newton, Graham Phillips, God Griffis, Ramon Yang

Hvad handler filmen om:

Tre veninder er grandiose planer for eksamen. Ved et uheld at lære om dette beslutter deres forældre for at forhindre uoprettelig.

Aldersgrænse: 18+

Trailer på russisk:

Premieres i biografen 31. maj 2018

Officielt er den sidste dag i foråret tilfreds med publikum af nogle rekordnummer af nye produkter: En spion thriller vises med Jennifer Lawrence, den efterlængte tilpasning af Lukyanenko "Chernovik", familien tegneserie "to haler" og meget af interessante ting.

Draft.

Skuespillere: Julia Peresilde, Evgeny Tsynganov, Severia Janushaust, Nikita Volkov, Evgeny Tkachuk, Olga Borovskaya, Andrei Merzlikin, Irina Khakamada

Hvad handler filmen om:

Ung Muscovite Cyril er en talentfuld computerspil designer. En dag viser han sig at blive fuldstændig slettet fra hukommelsen til alle, han vidste og elskede. Kirill lærer at han er valgt til en vigtig og mystisk mission. Hans bestemmelsessted er en toldembedsmand mellem parallelle verdener, som i universet snesevis. Kan Kirill løse mysteriet af disse mystiske verdener, og hvem forvaltes af dem? Og er vores land virkelig - bare en imaginær "Chernovik", en parallel verden, som i virkeligheden ikke eksisterer ...

Aldersgrænse: 12+

Trailer på russisk:

Red Sparrow.

Varighed: Filmen varer 2 timer 12 minutter

Skuespillere: Jennifer Lawrence, Joel Edgeon, Joeli Richardson, Mattias Schaonarts, Jeremy Irons, Sergey Onopko, Sergey Polunin

Hvad handler filmen om:

Efter den tvungne ende af karrieren på grund af den professionelle skade på den heltinde Jennifer Lawrence og hendes mor står over for en dyster og usikker fremtid. Derfor er hun enig i at blive en rekruttering på Sparrow School, den hemmelige tjeneste, der lærer det samme, da det er unikke unge at bruge deres krop og sind som et farligt våben. Efter en lang sadistisk læring bliver pigen til den farligste sparv i historien om den hemmelige service. Nu skal den tidligere balletdanser forene den person, hun var, og den styrke, hun tog i besiddelse, med sit eget liv og alle for alle til hende, herunder den amerikanske agent CIA, forsøger at overbevise hende om, at han var den eneste person til hvem han hun kan stole på.

Aldersgrænse: 18+

Trailer på russisk:

To haler.

Roller Voiced: Semyon Slepakov

Hvad handler filmen om:

Utroligt sjove eventyr af to helt anderledes i dyrens natur - en seriøs og økonomisk bæver og en rastløs kat. De mødes, når katten leder efter ly fra regnen i skoven. Beaver hjælper en kat, og de bliver en stille ven. Katten ønsker virkelig at blive berømt og mener, at alle ønsker at blive berømte, men ikke alle kan tilstå. Engang vender livet af dette par køligt, når udlændinge fra en fjern galakse lanceres i skoven.

Trailer på russisk:

Sådan snakker du med piger på fester

Varighed: Filmen varer 1 time 42 minutter

Skuespillere: El Fanning, Ruth Wilson, Nicole Kidman, Matt Lucas, Joanna Skanlan, Elarika Gallacher, Joey Anse, Alex Sharpe

Hvad handler filmen om:

I gården fra 1977 og mange punkrupper er allerede blevet solgt optagestudier. Dette skriver et amatørmagasinvirser, der udgiver tre punk venner: Ann, Vic og John. Når treenigheden finder et mærkeligt hus, hvor mærkelig musik spiller. Der er mærkelige mennesker inde i dansen, men du vil ikke tage punkerne. Guys er opdelt. Ann bliver bekendt med charmerende ZAN, VIC vil gå på pension med en stella strammet i latex, og John er lidenskabelig over dansen. Alle nye velkendte treenighed er udlændinge.

Aldersgrænse: 16+

Anhænger:

Læs mere