Movie Review Nieuws: Welke films worden in mei 2018 vrijgegeven

Premières in de film 3 mei 2018

Nou, natuurlijk, de belangrijkste première van dit weekend zal de langverwachte "Avengers: de Oorlog van Infinity" zijn - je kunt zelfs niet twijfelen aan het hoofdsysteem van het publiek zal erop gaan. En de Lonely Khabensky (Drama "Sobibor") en de animatie van honden zal ruzie maken voor de toeschouwers aan de Venter met Avengers.Avengers: The War of Infinity

Duur: de film duurt 2 uur 36 minuten

Acteurs: Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Prett, Zoe Saldan, Elizabeth Olsen, Chris Hemsworth, Josh Brolin, Sebastian Stan, Mark Ruffalo, Benedictus Cumberbatch, Tom Holland en anderen

Waar gaat de film over:

Een ongekende filmische tournee door de lengte van 10 jaar, die is gemaakt en geleid tot de beweging van alle film Marvel, zal doorgaan in de film "Avengers: The Infinity War", die de grootste botsing van alle tijden zal uitstellen. Avengers en hun bondgenoten zullen iedereen moeten opofferen in een poging om de krachtige Tanos te weerstaan, die zich voorbereiden om te genieten van de destructieve slag en het einde van het hele universum te zetten.

Leeftijdsgrens: 16+

Aanhangwagen in het Russisch:

Sobibor

Duur: de film duurt 1 uur 50 minuten

Acteurs: Konstantin Khabensky, Christopher Lambert, Felis Yankell, Dainyus Kazlaususas

Waar gaat de film over:

De film is gebaseerd op de gebeurtenissen die plaatsvonden tijdens de Tweede Wereldoorlog in het Nazi Death Camp Sobibor in Polen. Luitenant van het Sovjetleger, Alexander Pechersky, die was vastgelegd en in een concentratie, in slechts 3 weken is het mogelijk om de internationale opstand van gevangenen uit West-Europa en Polen te plannen. Door de SSES en hun Minions te doden, slaagden er honderden gevangenen in om te rennen. Sommigen van hen, geleid door Pechersk, sloot zich aan bij de partizanen, deel werden uitgegeven door lokale bewoners. Al snel werd het kamp geëlimineerd door de persoonlijke volgorde van de Himmler.

Leeftijdsgrens: 12+

Aanhangwagen in het Russisch:

Eiland van honden

Duur: de film duurt 1 uur 41 minuten

Rollen stemig: Jeff Goldblum, Brian Cranston, Tilda Suijfon, Edward Norton, Liv Schreiber, Bill Murray, Francis McDormand, Greta Gervig

Waar gaat de film over:

Het "eiland van honden" vertelt het verhaal van een 12-jarige jongen Atari Kobayashi, gekruisigd door de corrupte burgemeester van Kobayashi. Toen, bij decreet van de laatste, alle zelfgemaakte honden van de stad Megasaki worden verdreven tot een enorme stortplaats, gaat de Atari alleen op een miniatuurvliegtuig op een vuilnisbak, om zijn trouwe PSA op de bijnaamspot te vinden. Daar op het eiland, samen met een pakje nieuwe vrienden, de binnenplaats, zal hij beginnen met een epische reis, die het toekomstige lot van de hele prefectuur zal oplossen.

Leeftijdsgrens: 16+

Aanhangwagen in het Russisch:

Premières in de bioscoop 10 mei 2018

Een nieuwe thriller met AMANDA Seibride ("Anon") grenst aan de "Status: bijgewerkte" komedie en de vijfde film van de Franse franchise "Taxi".

Anona

Duur: de film duurt 1 uur 40 minuten

Acteurs: Clive Owen, Amanda Seyfried, Kolm Fiori, Sonya Walger, Mark O'Brans, Joe Ping, Dwddo Goldberg, Rachel Roberts, Ethan Tavares

Waar gaat de film over:

De perfecte samenleving van de toekomst: de tijd van het totale toezicht, het gebrek aan persoonlijk leven, particuliere territoria en burgerrechten. Het lijkt erop dat er geen plaats is voor fouten en overtredingen in een volledig gecontroleerde toestand. Maar zodra een detective Sol Freiland een meisje ontmoet die niet in de databases staat. Voor de agent wordt de deur van de criminele wereld van het nieuwe tijdperk onthuld ...

Leeftijdsgrens: 16+

Aanhangwagen in het Russisch:

Hysterie

Acteurs: Grace Tofer, Jenzis Rodriguez, Patressia Clarkson, Callin Mulwwway, Robin Thomas

Waar gaat de film over:

De man komt uit een psychiatrische kliniek en vestigt zich in een herenhuis dat hij van zijn ouders heeft geërfd. Echter, vreemde gebeurtenissen beginnen daar voor te komen, waarna de held tot de conclusie komt dat spoken in zijn nieuwe huis wonen.

Leeftijdsgrens: 16+

Status: bijgewerkt

DUUR: De film duurt 1 uur 46 minuten

Acteurs: Ross Lynch, Courtney Yaton, Olivia Holt, Harvey Gleen, Gregg Salkin, BREC Bessetger, Margische Tarasyuk, Andrew Herr

Waar gaat de film over:

We waarderen elkaar door het aantal abonnees en achtervolgen de huskies om populariteit te winnen. Kyle leeft op dezelfde manier, waarbij de telefoon niet uit de hand loslaat, en van onder zijn voeten - skate. Plots krijgt hij een nieuwe smartphone met een unieke applicatie - nu is elke door hen gepubliceerde post in werkelijkheid uitgevoerd. De gelukkige verwerft ook meer dan hij zich kon voorstellen, maar wees in het epicentrum van de wereld, het blijkt, is niet zo gemakkelijk ...

Leeftijdsgrens: 16+

Aanhangwagen in het Russisch:

Taxi 5.

Acteurs: Sabrina Uazani, Frank Gastambid, Bernard Farsi, Bentalha Malik

Waar gaat de film over:

Ex-commissaris Zhebers, die de meest ongelooflijke in de geschiedenis van de stad, burgemeester van Marseille werden, instrueert de vertaalde van de hoofdstad naar de Recruit Silvana Maro om met de ongrijpbare "Bang Of Italian" op Ferrari te gaan.

Om ze te stoppen, moeten Maro, Super Cow en Super Driver, verenigd zijn met het nichtje Daniel. Het meisje kreeg de beroemde witte taxi oom, maar niet zijn talent.

Leeftijdsgrens: 12+

Aanhangwagen in het Russisch:

Premières in de bioscoop 17 mei 2018

De top drie leiders van dit weekend - het langverwachte vervolg "Deadpula", remake "buiten" met Anna Faris en de sensationele (helaas, niet vanwege het grote perceel) thriller met Margo Robbie, die in de Russische verhuur van iemand riep "Candagage". Maar de aandacht van het publiek met de nieuwheid van Margo Robbie zal nu zeker worden geklonken.

Dadpool 2.

Acteurs: Ryan Reynolds, TJ Miller, Karan Sony, Stefan Kapichich, Brianna Hildebrand, Zazi Bitz, Sori Kutsun, Julian Dennison

Waar gaat de film over:

De enige en unieke spraakbare huursoldaat - geretourneerd! Nog meer grootschalige, nog destructiever en nog meer goud, dan voorheen! Toen een supersoldt met een moorddadige missie in zijn leven breken, wordt Dadpool gedwongen om na te denken over vriendschap, familie en dat het echt betekent dat het een held is, onderweg, nading 50 tinten van kont. Omdat soms goede dingen doen, moet je vuile verhuizingen gebruiken.

Leeftijdsgrens: 18+

Aanhangwagen in het Russisch:

Overboord

DUUR: De film duurt 1 uur 52 minuten

Acteurs: Anna Fairis, Eugenio Derbes, John Hannah, Eva Longoria, Svuzi Curz, Josh Segarr

Waar gaat de film over:

Leonardo, een wispelturige Mexicaanse playboy uit een rijke familie, voelt eenmaal overboord zijn jacht. Na de val verliest hij zijn geheugen, en de pizza-peddel, een enkele Kate-moeder, die hartstochtelijk wil wraak nemen voor grofheid, verzekert hem dat hij haar man en vader van vier kinderen is. Hoe wordt dit avontuur in? En hoeveel stappen van haat voor liefde?

Leeftijdsgrens: 16+

Aanhangwagen in het Russisch:

Snoep

Duur: de film duurt 1 uur 30 minuten

Acteurs: Margo Robbie, Simon Pegg, Matthew Lewis, Mike Myers, Max Iron, Dexter Fletcher

Waar gaat de film over:

De film zal je in de gevaarlijke wereld van de Engelse misdaad duiken, de focus van welke rots, vooral Annie, die in verschillende versterking is. Het leidt een uitdagend spel met verschillende mannen, die op het eerste gezicht niet binden. Ze met elkaar plaatsen, volgt ze haar wrede doelwit.

Wat is dit, gespleten persoonlijkheid of een duidelijk gepland sluw verleidelijk spel?

Leeftijdsgrens: 18+

Aanhangwagen in het Russisch:

Film Premières 24 mei 2018

Zonder enige twijfel is de belangrijkste release van dit weekend de langverwachte spin-off van "Star Wars", die ons vertelt over de jeugd van Khan Solo, zijn kennismaking met de Chubakka en de eerste avonturen in het verre-distantische sterrenstelsel . Het bedrijf Khana Solo is de familie-geanimeerde tapes "Sadko" (Rusland) en de "Purchase Prince" (Canada), en voor liefhebbers van ongehinderde humor, zal de Amerikaanse komedie beginnen! "Seks!"

Khan Solo: Star Wars. Verhalen

Duur: de film duurt 2 uur 13 minuten

Acteurs: Olden Eireraike, Emilia Clark, Donald Glover, Woody Harreleson, Tandy Newton, Phoebe Waller-Bridge, Jonas SUDAMO, Yen Kenny, Paul Bettany

Waar gaat de film over:

Ga op het bord van de Falcon van Duizend jaar en bereid je voor op een avontuur in een verre, verre Galaxy met de meest schattige schurger van sterrenstelsels. Vanwege de reeks van Boldens, in de diepten van de donkere en gevaarlijke criminele wereld, voldoet Khan Solo met de beroemde speler Lando Calri's. Samen gaan ze op reis, die het universum "Star Wars" van een van de meest onwaarschijnlijke helden zal geven.

Leeftijdsgrens: 16+

Aanhangwagen in het Russisch:

Sadko

Duur: de film duurt 1 uur 30 minuten

Rollen stemig: Maria Shalaev, Lyubov Aksenova, Mikhail Efremov, Catherine Varnava

Waar gaat de film over:

Hoewel run, hoewel niet rennen, en van liefde overal om zich niet te verbergen. Noch in de afdelingen van de Novgorod Prins, noch aan de onderkant van de zee. Vooral als de naam Sadko is en jij een behoorlijk vrolijke kerel bent. Trouwens, het spelen van de mestak op de hop. Dat is gewoon voor echte liefde, ik moet ook merkmaken. Ja, niet met iemand, maar met een onderwater heksenbarracuda. Maar liefde zal ooit gewonnen. Hier zal zien!

Leeftijdsgrens: 6+

Aanhangwagen in het Russisch:

Koop Prince

Rollen stemig: Gillian Bell, Ashley Tisdale, Wilmer Walderrama, Demi Lovato, Tara Strong, Jim Cummings

Waar gaat de film over:

Assepoester, Sneeuwwitje en slapende schoonheid ... Wat verenigt iedereen ze? Ze bleven allemaal verliefd op een onweerstaanbare prins genaamd. Vanwege de vloek van de slechte tovenaar verovert hij het hart van een meisje op het eerste gezicht en wordt hij verliefd op zichzelf. Om de spreuken te verwijderen en je echte liefde te vinden, moet de prins drie onmogelijke taken vervullen ...

Leeftijdsgrens: 6+

Aanhangwagen in het Russisch:

Seks zal niet zijn !!!

Acteurs: John Sina, Leslie Mann, Aike Bartholts, Catherine Newton, Graham Phillips, God Griffis, Ramon Yang

Waar gaat de film over:

Drie vriendinnen zijn grandiozeplannen voor het afstuderen. Per ongeluk hierover leren, beslissen hun ouders om onherstelbaar te voorkomen.

Leeftijdsgrens: 18+

Aanhangwagen in het Russisch:

Premières in de bioscoop 31 mei 2018

Officieel is de laatste dag van de lente tevreden met het publiek door een aantal recordaantal nieuwe producten: een spion-thriller verschijnt met Jennifer Lawrence, de langverwachte aanpassing van Lukyanenko "Chernovik", de familie Cartoon "twee staarten" en veel van interessante dingen.

Droogte

Acteurs: Julia Peresilde, Evgeny Tsyganov, Severia JanushAust, Nikita Volkov, Evgeny Tkachuk, Olga Borovskaya, Andrei Merzlikin, Irina Kakamada

Waar gaat de film over:

Jonge Moscovite Cyril is een getalenteerde ontwerper van de computer Game. Op een dag blijkt hij volledig te worden gewist uit de herinnering aan iedereen die hij wist en geliefd is. Kirill leert dat hij wordt gekozen voor een belangrijke en mysterieuze missie. Zijn bestemming is een douanebeambte tussen parallelle werelden, die in het universum tientallen. Kan Kirill het mysterie van deze mysterieuze werelden oplossen en wie wordt beheerd door hen? En is ons land echt - gewoon een imaginaire "Chernovik", een parallelle wereld, die in werkelijkheid niet bestaat ...

Leeftijdsgrens: 12+

Aanhangwagen in het Russisch:

Rode mus

DUUR: De film duurt 2 uur 12 minuten

Acteurs: Jennifer Lawrence, Joel Edgeon, Joeli Richardson, Mattias Schaonarts, Jeremy Irons, Sergey Onopko, Sergey Polunin

Waar gaat de film over:

Na het gedwongen einde van de carrière vanwege de professionele verwonding van de Heroïne Jennifer Lawrence en haar moeder geconfronteerd met een sombere en onzekere toekomst. Dat is de reden waarom ze ermee instemt om een ​​rekruut te worden bij de Sparrow-school, de geheime dienst die hetzelfde leert als het unieke jongeren is om hun lichaam en geest als een gevaarlijk wapen te gebruiken. Na een lang sadistisch leren verandert het meisje de gevaarlijkste mus in de geschiedenis van de geheime dienst. Nu moet de voormalige balletdanser de persoon die zij was, en de kracht die ze bezit heeft, met haar eigen leven en het leven van iedereen aan haar, inclusief de Amerikaanse agent CIA, die haar probeerde te overtuigen dat hij de enige persoon was aan wie hij de enige was hij kan vertrouwen.

Leeftijdsgrens: 18+

Aanhangwagen in het Russisch:

Twee staarten

Rollen stemig: Semyon Slepakov

Waar gaat de film over:

Ongelooflijk grappige avonturen van twee heel verschillend in de aard van dieren - een serieuze en economische bever en een rusteloze kat. Ze ontmoeten elkaar wanneer de kat op zoek is naar shelter van de regen in het bos. Beaver helpt een kat, en ze worden een rustige vriend. De kat wil echt beroemd worden en gelooft dat iedereen beroemd wil worden, maar niet iedereen kan bekennen. Eens, het leven van dit paar draait cool wanneer buitenaardse wezens van een verre melkweg in het bos worden gelanceerd.

Aanhangwagen in het Russisch:

Hoe te praten met meisjes op feestjes

Duur: de film duurt 1 uur 42 minuten

Acteurs: El Fanning, Ruth Wilson, Nicole Kidman, Matt Lucas, Joanna Skanlan, Elarika Gallacher, Joey Anse, Alex Sharpe

Waar gaat de film over:

In de tuin van 1977 en veel punkgroepen zijn al opgenomen studio's verkocht. Dit schrijft een amateurmagazijnvirys, die drie punkvrienden publiceert: Ann, Vic en John. Zodra de Trinity een vreemd huis vindt waar vreemde muziek speelt. Er zijn vreemde mensen in het dansen, maar je neemt de punkers niet. Jongens zijn verdeeld. Ann wordt bekend met charmante Zan, Vic zal met pensioen gaan met een Stella die in latex is vastgedraaid, en John is gepassioneerd over de dans. Alle nieuwe vertrouwde Drie-eenheid zijn buitenaardse wezens.

Leeftijdsgrens: 16+

TRAILER:

Lees verder