Eerste Avenger: Confrontatie - Popcornnews Review

Voordat de bioscoopschermen de eerste Avengers kwamen, die onmiddellijk 7 superhelden verenigde, leek het ons dat 7 een menigte is en in het algemeen een niet-succesvol idee. In "First Avenger: Confrontation" - al 12 Superheroes (!) En 3 schurken, maar Marvel wist opnieuw om de "chip" van de eerste "Avengers" - en elk van de personages in de "confrontatie" op zijn plaats te herhalen .

Het verhaal vertelde in de 'First Avenger: Confrontation' zal bekend lijken aan degenen die Marvel Comics 2006-2007 lezen - de film dient tegelijk als vervolg en "Winter Soldier" en "Avengers: Era Altron." Het begint allemaal met het feit dat het team van de Kap Falcon is, een zwarte weduwe en een scherpe heks onder leiding van Steve Rogers - gaat over Crossbones (Frank Grillo is al een bord voor degenen die de "Winter Soldier", toch hebben gezien Nu heeft zijn held een paar littekens verworven, die, hoe het bekend is om elke man te versieren). Crossobounds Het briljante KAP-team stopt, maar eindigt met tal van burgerlijke slachtoffers.

De operatie van de capper trekt de aandacht van de autoriteiten en Steve Rozers zijn samengevat om te ontmoeten met General Ross (William Herrt "verlicht" in dezelfde rol in de "ongelooflijke Hulka" in 2008). De regering van de Verenigde Staten en was niet bijzonder vrij Avengers na de gebeurtenissen in het sap (verwijzing naar de "ERA ALTRON") - en nieuwe offers, zelfs als de inbeslagname van Crossobounds, hij is helemaal niets nodig. Tony Stark, die de moeder van een van degenen die in Sokovia werden gedood, de dood van zijn zoon beschuldigde, ondersteunt onverwachts generaal Ross, die verklaart dat de Avengers al controle zouden moeten nemen.

Eerste Avenger: Confrontatie - Popcornnews Review 81153_1

Natuurlijk is niet iedereen het eens met de Iron Man en General Ross, maar totdat de confrontatie beperkt is tot een beleefde discussie. Er is echter onvoldoende beleefdheid voor een lange tijd: terroristen vallen de VN-conferentie aan en dit wordt beschuldigd van een wintermilitair. Voorbij de voogdij over Baku Barnes loopt (niet zonder de hulp van Baron Helmut Zemo), en Steve Rogers beschermt zijn beste vriend en zweren om zijn onschuld te bewijzen. General Ross wil Cappelces en zijn team om te arresteren, maar Tony Stark vraagt ​​algemene 36 uur waarvoor ze zich belooft met superhelden zonder incidenten. Dus begint de volledige "burgeroorlog".

Op het eerste gezicht lijkt het misschien in de "eerste Avenger: de confrontatie" met superheld (en superzlodes) nog steeds overweldigd - hier en de CEP, en de ijzeren man, en de wintersoldaten, en "nieuwkomers" in het aangezicht van een Man-Spider en Black Panther - in het algemeen, helemaal allemaal. Maar zeer snel zullen het publiek moeten begrijpen dat in feite de "confrontatie" is, zoals beloofde makers, ten eerste van het verhaal van twee belangrijke helden, Steve Rogers en Baku Barnes, over hun vriendschap en obstakels op haar manier.

Van het aanraken van vriendelijke scènes "De eerste Avenger: de confrontatie" wordt niet veranderd in de "snotty" Superhero Melodrama - de actie hier is meer dan genoeg, en de opwindende gevechtscène "Muur aan de muur" op het vliegveld van Berlijn ( Het cappieze tegen het team van de team) fascineert letterlijk met zijn entertainment. Hoewel het aantal deelnemers aan deze strijd "muur aan de muur" met ongepaste ogen is verspreid, ziet de scène niet "overbelaste" helden. Help haar te schieten, trouwens, de echte professionals van Hollywood-militanten zijn de makers van John Whitch.

Eerste Avenger: Confrontatie - Popcornnews Review 81153_2

De meest opmerkelijke is hoe beide teams werken met wat een duidelijkheid: Alaty Witch gebruikt zijn kracht om een ​​pet in een sprong op een hoogte te "zuigen", een falcony oog "schiet" een man-mierenman, die op pijlen onder de pijlen zal vliegen Armour Tony Stark, Spiderman Het vangt je netwerk ... Nou, oké, we zullen niet worden gespoold, deze scène is precies nodig om zichzelf te zien!

Eerste Avenger: Confrontatie - Popcornnews Review 81153_3

In het middelpunt van de aandacht blijft het grootste deel van de film drie helden - Steve Rogers, Baks Barnes en Tony Stark, die plotseling papa-kwesties ontdekken (deze jaloers begint echter dat we in de trailer hebben opgemerkt, toen grimmig, zegt hij vroeger zijn vriend). Stark begint jaloers op zijn vader aan de Capo - de lijst van zijn claims blijkt het feit te zijn dat Howard Stark, zeggen, hield van Steve Rogers meer dan haar zoon. Echter, het feit dat Stark en Rogers elkaar missen, het was duidelijk uit de eerste "Avengers" - en in de "confrontatie" was het erg cool dat juist het culminatie van dit conflict, toen de helden eindelijk van beleefde woorden naar voren kwamen Brutal Mordoba.

Eerste Avenger: Confrontatie - Popcornnews Review 81153_4

Samenvattend en onthouden van de oppositie van de "eerste Avenger" en "Batman tegen Superman", willen we zeggen dat deze twee superheld blockbusters helemaal anders zijn op elkaar. We geven onze beoordeling niet "Batman tegen Superman", zeggen dat de "confrontatie" hem kostte om meerdere jaren te wachten, de film is echt interessant, spannend, "chaining" en, door traditie voor wonder, gewoon grappig.

Alles in de film!

Lees verder