Movie Review News: Hvilke filmer vil bli utgitt i mai 2018

Premieres i filmen 3. mai 2018

Vel, selvfølgelig, vil den viktigste premieren i denne helgen være den etterlengtede "Avengers: The Infinity War" - Du kan til og med ikke tvile på at folks hovedsystem vil bevege seg på dem. Og den ensomme Khabensky (Drama "Sobibor") og animasjonen av hunder vil argumentere for tilskuerne på Venter med Avengers.Avengers: Efalls krig

Varighet: Filmen varer 2 timer 36 minutter

Skuespillere: Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Prett, Zoe Saldan, Elizabeth Olsen, Chris Hemsworth, Josh Broolin, Sebastian Stan, Mark Ruffalo, Benedict Cumberbatch, Tom Holland og andre

Hva handler filmen om:

En enestående kinematisk tur i lengden på 10 år, som skapt og førte til bevegelsen av hele filmen som vunnet, vil fortsette i filmen "Avengers: The Infinity War", som vil utsette den største kollisjonen til alle tider. Avengers og deres allierte må ofre alle i et forsøk på å motstå de kraftige Tanos, som forbereder seg på å nyte det ødeleggende slaget og sette slutten av hele universet.

Aldersgrense: 16+

Trailer på russisk:

Sobibor.

Varighet: Filmen varer 1 time 50 minutter

Skuespillere: Konstantin Khabensky, Christopher Lambert, Felis Yankell, Dainyus Kazlaususas

Hva handler filmen om:

Filmen er basert på hendelsene som skjedde under andre verdenskrig i nazistiske dødsleiren Sobibor i Polen. Løytnant av den sovjetiske hæren, Alexander Pechersky, som hadde blitt fanget og i en konsentrasjonr, på bare 3 uker, er det mulig å planlegge det internasjonale oppstandet av fanger fra Vest-Europa og Polen. Ved å drepe SSES og deres minions, klarte hundrevis av fanger å løpe. Noen av dem, ledet av Pechersk, ble med i partisanene, del ble utstedt av lokale innbyggere. Snart ble leiren eliminert av den personlige orden av Himmler.

Aldersgrense: 12+

Trailer på russisk:

Øya hunder

Varighet: Filmen varer 1 time 41 minutter

Roller Voiced: Jeff Goldblum, Brian Cranston, Tilda Suinton, Edward Norton, Liv Schreiber, Bill Murray, Francis McDormand, Greta Gervig

Hva handler filmen om:

"Island of Dogs" forteller historien om en 12 år gammel gutt atari Kobayashi, korsfestet av den korrupte borgmesteren i Kobayashi. Når, ved dekret av den siste, blir alle hjemmelagde hunder i byen Megasaki utvist til en stor deponi, atari alene går på et miniatyrfly på en søppelkanne, for å finne sin trofaste PSA på kallenavnet. Der på øya, sammen med en pakke med nye venner, gårdsplassen, vil han begynne en episk reise, som vil løse den fremtidige skjebnen til hele prefekturen.

Aldersgrense: 16+

Trailer på russisk:

Premieres i kinoen 10. mai 2018

En ny thriller med Amanda Seibride ("Anon") er ved siden av "Status: Oppdatert" Komedie og den femte filmen av den franske franchise "Taxi".

Anona.

Varighet: Filmen varer 1 time 40 minutter

Skuespillere: Clive Owen, Amanda Seyfried, Kolm Fiori, Sonya Walger, Mark O'Brian, Joe Ping, Dwddo Goldberg, Rachel Roberts, Ethan Tavares

Hva handler filmen om:

Fremtidens perfekte samfunn: Tidspunktet for totalovervåkning, mangel på personlige liv, private territorier og sivile rettigheter. Det ser ut til at det ikke er noe sted for feil og lovbrudd i en fullt kontrollert tilstand. Men når en Detective Sol Freiland møter en jente som ikke er oppført i databasene. Foran politikken er døren til den kriminelle verden av den nye æra avslørt ...

Aldersgrense: 16+

Trailer på russisk:

Hysteri

Skuespillere: Grace Tofer, Jenzis Rodriguez, Patrishia Clarkson, Callin Mulway, Robin Thomas

Hva handler filmen om:

Fyren kommer ut av en psykiatrisk klinikk og bosetter seg i et herskapshus som han arvet fra foreldrene sine. Imidlertid begynner rare hendelser å skje der, hvoretter helten kommer til den konklusjonen at spøkelser lever i sitt nye hus.

Aldersgrense: 16+

Status: Oppdatert

Varighet: Filmen varer 1 time 46 minutter

Skuespillere: Ross Lynch, Courtney Yaton, Olivia Holt, Harvey Gleen, Gregg Salkin, Brec Bessetger, Margian Tarasyuk, Andrew Herr

Hva handler filmen om:

Vi setter pris på hverandre av antall abonnenter og jage huskiene for å få popularitet. Kyle bor på samme måte, og ikke slipper telefonen fra hånden, og fra under føttene - Skate. Plutselig får han en ny smarttelefon med en unik applikasjon - nå er noen post publisert av dem legemet i virkeligheten. Den heldige også kjøper mer enn han kunne forestille seg, men vær i epicenter i verden, det viser seg, er ikke så lett ...

Aldersgrense: 16+

Trailer på russisk:

Taxi 5.

Skuespillere: Sabrina Uazani, Frank Gastambid, Bernard Farsi, Bentalha Malik

Hva handler filmen om:

Ex-commissioner Zhebers, som ble den mest utrolige i historien til byen, borgmester i Marseille, instruerer de oversatt fra hovedstaden til rekruttering Silvana Maro for å håndtere det unnvikende "italiansene" på Ferrari.

For å stoppe dem, MARO, SUPER COW og Super Driver, må være forenet med niesen av Daniel. Jenta fikk den berømte hvite taxi onkelen, men ikke hans talent.

Aldersgrense: 12+

Trailer på russisk:

Premieres i kinoen 17. mai 2018

De tre øverste lederne i denne helgen - den etterlengtede oppfølgeren "Deadpula", remake "utenfor" med Anna Faris og sensasjonell (dessverre ikke på grunn av den store tomten) Thriller med Margo Robbie, som i den russiske utleie av noen kalt "Candagas". Men oppmerksomheten til publikum til nyheten fra Margo Robbie vil nå bli rivet for sikker.

Dadpool 2.

Skuespillere: Ryan Reynolds, TJ Miller, Karan Sony, Stefan Kapichich, Brianna Hildebrand, Zazi Bitz, Sori Kutsun, Julian Dennison

Hva handler filmen om:

Den eneste og unike snakkesalige leiesoldaten - returnert! Enda mer storskala, enda mer destruktiv og enda mer gull enn før! Når en supersoldt med et morderisk oppdrag bryter inn i sitt liv, blir Dadpool tvunget til å tenke på vennskap, familie og at det egentlig betyr å være en helt, underveis, nading 50 nyanser av rumpa. Fordi noen ganger for å gjøre gode ting, må du bruke skitne flyttinger.

Aldersgrense: 18+

Trailer på russisk:

Overbord

Varighet: Filmen varer 1 time 52 minutter

Skuespillere: Anna Fairis, Eugenio Derbes, John Hannah, Eva Longoria, Svuzi Curz, Josh Segarr

Hva handler filmen om:

Leonardo, en lunefull meksikansk playboy fra en rik familie, en gang føles overbord hans yacht. Etter høsten mister han sitt minne, og pizza peddle, en enkelt Kate-mor, lidenskapelig som ønsker å hevne fyren for uhøflighet, forsikrer ham om at han er hennes mann og far til fire barn. Hva vil dette eventyret bli til? Og hvor mange skritt fra hat før kjærlighet?

Aldersgrense: 16+

Trailer på russisk:

Sukkertøy

Varighet: Filmen varer 1 time 30 minutter

Skuespillere: Margo Robbie, Simon Pegg, Matthew Lewis, Mike Myers, Max Iron, Dexter Fletcher

Hva handler filmen om:

Filmen vil dukke deg inn i den farlige verden av den engelske kriminaliteten, fokuset på hvilken rock spesielt Annie, som er i ulike ampluaer. Det fører et utfordrende spill med flere menn, som ved første øyekast ikke binder. Setter dem med hverandre, fortsetter hun sitt grusomme mål.

Hva er dette, splittet personlighet eller et klart planlagt listig forførende spill?

Aldersgrense: 18+

Trailer på russisk:

Film Premieres 24. mai 2018

Uten tvil er hovedutgivelsen i helgen den etterlengtede spin-off av "Star Wars", som vil fortelle oss om Khan-soloens ungdommer, hans bekjennelse med Chubakka og de første eventyrene i den fjerne fjerntliggende galakse . Selskapet Khana Solo er familien Animerte bånd "Sadko" (Russland) og "Kjøp Prince" (Canada), og for elskere av unpaired humor, vil den amerikanske komedien starte! "Sex!"

Khan Solo: Star Wars. Historier

Varighet: Filmen varer 2 timer 13 minutter

Skuespillere: Olden Eireraike, Emilia Clark, Donald Glover, Woody Harrelson, Tandy Newton, Phoebe Waller-Bridge, Jonas Sudamo, Yen Kenny, Paul Bettany

Hva handler filmen om:

Kom i styret i tusenårsfalken og forberede seg på et eventyr i en fjern, fjern galakse med den mest søte scoundrel av stjerneklars systemer. På grunn av serien av Boldens, i dypet av den mørke og farlige kriminelle verden, møter Khan Solo med den berømte spilleren Lando Calrisian. Sammen vil de gå på en reise, som vil gi "Star Wars" -vernet til en av de mest usannsynlige helter.

Aldersgrense: 16+

Trailer på russisk:

Sadko.

Roller voiced: Maria Shalaev, Lyubov Aksenova, Mikhail Efremov, Catherine Varnava

Hva handler filmen om:

Selv om det kjøres, selv om ikke kjører, og fra kjærlighet hvor som helst for ikke å skjule. Verken i menighetene i Novgorod Prince, heller ikke på bunnen av havet. Spesielt hvis navnet er Sadko, og du er en ganske munter fyr. Dessuten, spiller Mastak på humlene. Det er bare for ekte kjærlighet, jeg må også merke. Ja, ikke med noen, men med en undervanns heks barracuda. Men kjærligheten vil noensinne vunnet. Her vil du se!

Aldersgrense: 6+

Trailer på russisk:

Kjøp Prince.

Roller Voiced: Gillian Bell, Ashley Tisdale, Wilmer Walderrama, Demi Lovato, Tara Strong, Jim Cummings

Hva handler filmen om:

Cinderella, snøhvit og sovende skjønnhet ... Hva forener alle dem? Alle av dem viste seg for å være forelsket i en uimotståelig prins som heter. På grunn av den onde trollmannens forbannelse, erobrer han hjertet av enhver jente ved første øyekast og blir forelsket i seg selv. For å fjerne staver og finne din virkelige kjærlighet, må prinsen oppfylle tre umulige oppgaver ...

Aldersgrense: 6+

Trailer på russisk:

Sex vil ikke være!

Skuespillere: John Sina, Leslie Mann, Aike Barholts, Catherine Newton, Graham Phillips, God Griffis, Ramon Yang

Hva handler filmen om:

Tre kjærester er grandiose planer for oppgradering. Ved et uhell å lære om dette, bestemmer foreldrene sine for å hindre uopprettelig.

Aldersgrense: 18+

Trailer på russisk:

Premieres i kinoen 31. mai 2018

Offisielt, den siste dagen våren er fornøyd med publikum av noe rekord antall nye produkter: En spion thriller vil dukke opp med Jennifer Lawrence, den etterlengtede tilpasningen av Lukyanenko "Chernovik", familien tegneserie "to haler" og mye av interessante ting.

Utkast

Skuespillere: Julia Peresilde, Evgeny Tsyganov, Severia Janushaust, Nikita Volkov, Evgeny Tkachuk, Olga Borovskaya, Andrei Merzlikin, Irina Khakamada

Hva handler filmen om:

Young Muscovite Cyril er en talentfull dataspilldesigner. En dag viser han seg å bli helt slettet fra minnet om alle han visste og elsket. Kirill lærer at han er valgt for et viktig og mystisk oppdrag. Hans destinasjon er en tolloffiser mellom parallelle verdener, som i universet dusinvis. Kan Kirill løse mysteriet til disse mystiske verdener og hvem som forvaltes av dem? Og er vårt land virkelig - bare en imaginær "Chernovik", en parallell verden, som i virkeligheten ikke eksisterer ...

Aldersgrense: 12+

Trailer på russisk:

Rød spurv.

Varighet: Filmen varer 2 timer 12 minutter

Skuespillere: Jennifer Lawrence, Joel Edge, Joeli Richardson, Mattias SchaonArts, Jeremy Irons, Sergey Onopko, Sergey Polunin

Hva handler filmen om:

Etter den tvungede enden av karrieren på grunn av den profesjonelle skaden av den heroine Jennifer Lawrence og hennes mor står overfor en dystert og usikker fremtid. Derfor er hun enig i å bli en rekruttering på Sparrow-skolen, den hemmelige tjenesten som lærer det samme som det er unike unge mennesker å bruke kropp og sinn som et farlig våpen. Etter en lang sadistisk læring blir jenta til den farligste spurven i historien til den hemmelige tjenesten. Nå må den tidligere ballettdanseren forene personen hun var, og styrken hun tok i besittelse av, med sitt eget liv og livet til alle til henne, inkludert American Agent CIA, og prøvde å overbevise henne om at han var den eneste personen til hvem som helst han hun kan stole på.

Aldersgrense: 18+

Trailer på russisk:

To haler

Roller voiced: Semyon Slepakov

Hva handler filmen om:

Utrolig morsomme opplevelser av to helt annerledes i naturen av dyr - en seriøs og økonomisk bever og en rastløs katt. De møtes når katten ser etter ly fra regnet i skogen. Beaver hjelper en katt, og de blir en stille venn. Katten vil virkelig bli kjent og mener at alle ønsker å bli kjent, men ikke alle kan bekjenne. En gang blir livet til dette paret avkjølt når romvesener fra en fjern galakse blir lansert i skogen.

Trailer på russisk:

Hvordan snakke med jenter på fester

Varighet: Filmen varer 1 time 42 minutter

Skuespillere: El Fanning, Ruth Wilson, Nicole Kidman, Matt Lucas, Joanna Skanlan, Elarika Gallacher, Joey Anse, Alex Sharpe

Hva handler filmen om:

På gården i 1977 og mange punkgrupper har allerede blitt solgt opptaksstudioer. Dette skriver et amatørmagasin-viys, som publiserer tre punk venner: Ann, Vic og John. Når Trinity finner et merkelig hus hvor merkelig musikk spiller. Det er rare mennesker inne i dans, men du vil ikke ta punkene. Gutta er delt. Ann blir kjent med sjarmerende Zan, Vic vil pensjonere seg med en Stella strammet i latex, og John er lidenskapelig om dansen. All ny kjente treenighet er romvesener.

Aldersgrense: 16+

Tilhenger:

Les mer