Știri de revizuire a filmului: Ce filme vor fi lansate în mai 2018

Premieres în filmul 3 mai 2018

Bineînțeles, premiera principală a acestui weekend va fi asteptată "Avengers: Războiul Infinitului" - chiar nu vă puteți îndoi că principalul sistem al publicului se va mișca pe ele. Și singuratul khabensky (drama "Sobibor") și animația câinilor vor fi argumentați pentru spectatorii de la Venter cu răzbunători.Avengers: Războiul de Infinity

Durata: filmul durează 2 ore 36 de minute

Actori: Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Prett, Zoe Saldan, Elizabeth Olsen, Chris Hemsworth, Josh Broolin, Sebastian Stan, Mark Ruffalo, Benedict Cumberbatch, Tom Holland și alții

Despre ce este filmul:

Un turneu cinematic fără precedent al lungimii de 10 ani, care a creat și a condus la mișcarea întregului film Marvel, va continua în filmul "Avengers: Războiul Infinity", care va amâna cea mai mare coliziune a tuturor timpurilor. Avengers și aliații lor vor trebui să sacrifice pe toți în încercarea de a rezista puternicului tanos, care se pregătesc să se bucure de lovitura distructivă și să pună capătul întregului univers.

Vârsta Limit: 16+

Trailer în limba rusă:

Sobibor.

Durata: filmul durează 1 oră 50 de minute

Actori: Konstantin Khabensky, Christopher Lambert, Felis Yankell, Dainyus Kazlaususas

Despre ce este filmul:

Filmul se bazează pe evenimentele care au avut loc în timpul celui de-al doilea război mondial în Campul de Death Nazist Sobibor din Polonia. Locotenentul armatei sovietice, Alexander Pechersky, care a fost capturat și într-un concentrator, în doar 3 săptămâni este posibil să planificați revolta internațională a prizonierilor din Europa de Vest și Polonia. Prin uciderea SSS și a miniilor lor, sute de prizonieri au reușit să fugă. Unele dintre ele, conduse de Pechersk, s-au alăturat partizanilor, părțile au fost emise de locuitorii locali. Curând tabăra a fost eliminată prin ordinea personală a lui Himmler.

Vârsta limită: 12+

Trailer în limba rusă:

Insula câinilor

Durata: Filmul durează 1 oră 41 de minute

Rolurile exprimate: Jeff Goldblum, Brian Cranston, Tilda Suinton, Edward Norton, Liv Schreiber, Bill Murray, Francis McDormand, Greta Gervigand

Despre ce este filmul:

"Insula câinilor" spune povestea unui băiat de 12 ani Atari Kobayashi, răstignit de primarul corupt al lui Kobayashi. Când, prin decret de ultimii câini de casă din orașul Megasaki sunt expulzați într-un depozit de deșeuri uriaș, numai Atari merge într-o aeronavă miniaturală pe un coș de gunoi, pentru a-și găsi PSA-ul său credincios pe locul de poreclă. Pe insulă, împreună cu un pachet de prieteni noi, curtea, el va începe o călătorie epică, care va rezolva soarta viitoare a întregului prefectură.

Vârsta Limit: 16+

Trailer în limba rusă:

Premieres în cinema 10 mai 2018

Un nou thriller cu AMANDA SEIBRIDID ("Anon") este adiacent la comedia "status: actualizată" și cel de-al cincilea film al francizei franceze "Taxi".

Anona.

Durata: Filmul durează 1 oră 40 de minute

Actori: Clive Owen, Amanda Seyfried, Kolm Fiori, Sonya Walger, Mark O'Brian, Joe Ping, Dwddo Goldberg, Rachel Roberts, Ethan Tavares

Despre ce este filmul:

Societatea perfectă a viitorului: timpul supravegherii totale, lipsa vieții personale, a teritoriilor private și a drepturilor civile. Se pare că nu există loc pentru erori și infracțiuni într-un stat complet controlat. Dar odată ce un detectiv Sol Freiland întâlnește o fată care nu este listată în bazele de date. În fața polițistului, ușa lumii criminale a noii ere este dezvăluită ...

Vârsta Limit: 16+

Trailer în limba rusă:

Isterie

Actori: Grace Tofer, Jenzis Rodriguez, Patrishia Clarkson, Callin Mulway, Robin Thomas

Despre ce este filmul:

Tipul iese dintr-o clinică psihiatrică și se stabilește într-un conac pe care la moștenit de la părinții săi. Cu toate acestea, evenimentele ciudate încep să apară acolo, după care eroul ajunge la concluzia că fantomele trăiesc în noua sa casă.

Vârsta Limit: 16+

Status: Actualizat

Durata: filmul durează 1 oră 46 de minute

Actori: Ross Lynch, Courtney Yaton, Olivia Holt, Harvey Gleen, Gregg Skin, Brec Bessetger, Margian Tarasyuk, Andrew Herr

Despre ce este filmul:

Apreciem reciproc de numărul de abonați și urmărim huskies pentru a câștiga popularitate. Kyle trăiește în același mod, fără a elibera telefonul de la mână și de sub picioarele lui - Skate. Dintr-o dată, el primește un nou telefon inteligent cu o aplicație unică - acum orice post publicat de ei este întruchipat în realitate. De asemenea, norocul dobândește mai mult decât își putea imagina, dar se află în epicentrul lumii, se dovedește, nu este atât de ușor ...

Vârsta Limit: 16+

Trailer în limba rusă:

Taxi 5.

Actori: Sabrina Uazani, Frank Gastambid, Bernard Farsi, Bentalha Malik

Despre ce este filmul:

Ex-comisarul Zhebers, care a devenit cel mai incredibil din istoria orașului, primarul din Marsilia, instruiește tradusul din capitala la recrutarea Silvana Maro pentru a face față "Bang of italieni" evazivi pe Ferrari.

Pentru a le opri, Maro, Super vacă și super șofer, trebuie să fie unite cu nepoata lui Daniel. Fata a primit celebrul unchiul de taxi alb, dar nu talentul său.

Vârsta limită: 12+

Trailer în limba rusă:

Premiere în cinema 17 mai 2018

Trimi trei lideri ai acestui weekend - sequelul mult așteptat "Deadpula", remake-ul "în afara" cu Anna Faris și senzațional (din păcate, nu din cauza thrillerului mare al complotului) cu Margo Robbie, care în închirierea rusă a cuiva numit "Candire". Dar atenția publicului față de noutatea de la Margo Robbie va fi acum cu siguranță.

Dadpool 2.

Actori: Ryan Reynolds, TJ Miller, Karan Sony, Stefan Kapichich, Brianna Hildebrand, Zazi Bitz, Sori Kutsun, Julian Dennison

Despre ce este filmul:

Singura și unic mercenar de vorbă - sa întors! Chiar mai largă, mai largă, chiar mai distructivă și chiar mai aur, decât înainte! Când un superoldt cu o misiune criminală se rupe în viața sa, Dadpool este forțat să se gândească la prietenie, familie și că într-adevăr înseamnă a fi un erou, de-a lungul drumului, nodul 50 de nuanțe de fund. Pentru că uneori să facă lucruri bune, trebuie să utilizați îndepărtări murdare.

Vârsta limită: 18+

Trailer în limba rusă:

Peste bord

Durata: filmul durează 1 oră 52 de minute

Actori: Anna Fairis, Eugenio Derbes, John Hannah, Eva Longoria, Svuzi Curz, Josh Segarr

Despre ce este filmul:

Leonardo, un Playboy mexican capricios din o familie bogată, odată se simte odată peste iahtul lui. După cădere, își pierde memoria, și pizza, o singură mamă Kate, dorind cu pasiune să o răzbune pe tipul de rudeness, îl asigură că el este soțul ei și tatăl celor patru copii. Ce va intra această aventură? Și cât de mulți pași de la ură înainte de a iubi?

Vârsta Limit: 16+

Trailer în limba rusă:

Bomboane

Durata: filmul durează 1 oră 30 de minute

Actori: Margo Robbie, Simon Pegg, Matthew Lewis, Mike Myers, Max Fier, Dexter Fletcher

Despre ce este filmul:

Filmul vă va plânge în lumea periculoasă a crimei engleze, concentrarea pe care-rocă, în special Annie, care este în diverse AMPLUA. Aceasta conduce un joc provocator cu mai mulți bărbați, care la prima vedere nu se leagă. Punerea lor unul cu celălalt, ea își urmărește ținta crudă.

Ce este aceasta, împărțirea personalității sau un joc de seducători clar planificat?

Vârsta limită: 18+

Trailer în limba rusă:

Premiera de film, 24 mai 2018

Fără îndoială, lansarea principală a acestui weekend este spin-off-ul mult așteptat "Star Wars", care ne va spune despre tinerii lui Khan Solo, cunoștința sa cu Chubakka și primele aventuri în galaxia îndepărtată . Compania Khana Solo este casetele animate de familie "Sadko" (Rusia) și "Prințul de cumpărare" (Canada), și pentru iubitorii de umor nepotrivit, comedia americană va începe! "Sex!"

Khan Solo: războaie star. Povestiri

Durata: filmul durează 2 ore 13 minute

Actori: Olden Eirerake, Emilia Clark, Donald Glover, Woody Harrelson, Tandy Newton, Phoebe Waller-Bridge, Jonas Sudamo, Yen Kenny, Paul Bettany

Despre ce este filmul:

Ia-te la consiliul de mii de ani și să te pregătești pentru o aventură într-o galaxie îndepărtată, îndepărtată, cu cel mai adorabil scoundrel al sistemelor de stea. Datorită seriei de Buldens, în adâncurile lumii criminale întunecate și periculoase, Khan Solo se întâlnește cu faimosul jucător Lando Calrisian. Împreună vor merge într-o călătorie, ceea ce va da universul "Star Wars" al unuia dintre cei mai puțin probabil eroi.

Vârsta Limit: 16+

Trailer în limba rusă:

Sadko.

Rolurile exprimate: Maria Shalaev, Lyubov Aksenova, Mikhail Efremov, Catherine Varnava

Despre ce este filmul:

Deși alerga, chiar dacă nu fugi și de la dragoste oriunde să nu se ascundă. Nici în secțiile de prințul Novgorod, nici în partea de jos a mării. Mai ales dacă numele este Sadko și sunteți un tip destul de vesel. În plus, jucând mastacul pe hamei. Asta e doar pentru dragostea reală, trebuie să brand. Da, nu cu cineva, dar cu o vrăjitoare subacvatică Barracuda. Dar dragostea va câștiga vreodată. Aici va vedea!

Vârsta Limit: 6+

Trailer în limba rusă:

Achiziționați prinț.

Rolurile exprimate: Gillian Bell, Ashley Tisdale, Wilmer Walderrama, Demi Lovato, Tara Strong, Jim Cummings

Despre ce este filmul:

Cinderella, albă de zăpadă și frumusețe de dormit ... Ce le-a unit toată lumea? Toți s-au dovedit a fi îndrăgostiți de un prinț irezistibil numit. Datorită blestemului vrăjitorului rău, el cucerește inima oricărei fete la prima vedere și se îndrăgostește de el însuși. Pentru a elimina vrăjile și a vă găsi dragostea adevărată, prințul trebuie să îndeplinească trei sarcini imposibile ...

Vârsta Limit: 6+

Trailer în limba rusă:

Sexul nu va fi!

Actori: John Sina, Leslie Mann, Barholts Aike, Catherine Newton, Graham Phillips, Doamne Griffis, Ramon Yang

Despre ce este filmul:

Trei prietene sunt planuri grandioase pentru absolvire. Învățarea accidentală despre acest lucru, părinții lor decid pentru a preveni ireparabil.

Vârsta limită: 18+

Trailer în limba rusă:

Premieres în cinema 31 mai 2018

Oficial, ultima zi de primăvară este mulțumită de publicul de către un număr record de produse noi: un thriller spion va apărea cu Jennifer Lawrence, adaptarea mult așteptată a lui Lukyanenko "Chernovik", desene animate familiale "două cozi" și multe de lucruri interesante.

Proiect

Actori: Julia Peresilde, Evgeny Tsyganov, Severia Janushaust, Nikita Volkov, Evgeny Tkachuk, Olga Borovskaya, Andrei Merzlikin, Irina Khakamada

Despre ce este filmul:

Tânărul muscovit Cyril este un designer de jocuri de calculator talentat. Într-o zi se dovedește a fi complet șters din memoria tuturor pe care o cunoștea și iubea. Kirill învață că este ales pentru o misiune importantă și misterioasă. Destinația sa este un ofițer vamal între lumi paralele, care în universul zeci. Poate Kirill să rezolve misterul acestor lumi misterioase și care este gestionat de ei? Și este pământul nostru într-adevăr - doar un "Cherovik" imaginar, o lume paralelă, care în realitate nu există ...

Vârsta limită: 12+

Trailer în limba rusă:

Vrabia rosie

Durata: filmul durează 2 ore și 12 minute

Actori: Jennifer Lawrence, Joel Edgeton, Joeli Richardson, Mattals SchaonArts, Jeremy Irons, Serghei Onopko, Sergey Polunin

Despre ce este filmul:

După sfârșitul forțat al carierei datorită prejudiciului profesional al eroinei Jennifer Lawrence și mama ei se confruntă cu un viitor sumbru și incert. Acesta este motivul pentru care ea este de acord să devină un recrutat la Școala Sparrow, serviciul secret care învață la fel ca și tinerii unici să-și folosească corpul și mintea ca o armă periculoasă. După o lungă învățare sadistică, fata se transformă în cea mai periculoasă vrăjitoare din istoria serviciului secret. Acum, fostul dansator de balet trebuie să reconcilieze persoana cu ea și puterea pe care a luat-o, cu propria viață și viața tuturor pentru ea, inclusiv agentul american CIA, încercând să o convingă că el era singura persoană cărora le-a fost singura persoană el poate avea încredere.

Vârsta limită: 18+

Trailer în limba rusă:

Două cozi

Rolurile exprimate: Semyon Slepakov

Despre ce este filmul:

Aventuri incredibil de amuzante de două complet diferite în natura animalelor - un castor serios și economic și o pisică neliniștită. Se întâlnesc când pisica caută adăpost de ploaie din pădure. Beaver ajută o pisică și devin un prieten liniștit. Pisica vrea cu adevărat să devină faimoasă și crede că toată lumea vrea să devină celebră, dar nu toată lumea poate mărturisi. Odată, viața acestui cuplu se răcește când străinii dintr-o galaxie îndepărtată sunt lansate în pădure.

Trailer în limba rusă:

Cum să vorbești cu fetele la petreceri

Durata: Filmul durează 1 oră 42 de minute

Actori: El Fanning, Ruth Wilson, Nicole Kidman, Matt Lucas, Joanna Skanlan, Elarika Gallacher, Joey Anse, Alex Sharpe

Despre ce este filmul:

În curtea din 1977 și multe grupuri punk au fost deja vândute studiouri de înregistrare. Acesta este scrie o revistă amator Virys, care publică trei prieteni punk: Ann, Vic și Ioan. Odată ce Trinitatea găsește o casă ciudată în care se joacă muzica ciudată. Există oameni ciudați în dans, dar nu veți lua punk-urile. Băieții sunt împărțiți. Ann se familiarizează cu zan fermecător, Vic se va pensiona cu un Stella strâns în latex, iar Ioan este pasionat de dans. Toată Noua Trinitate familiară sunt străini.

Vârsta Limit: 16+

Remorcă:

Citeste mai mult