Film Review News: Ce filme vor fi lansate în aprilie 2017

Premiera de film 6 aprilie 2017

Drama istorică rusă "Timpul primei"

Actori: Evgeny Mironov, Konstantin Khabensky, Alexander Ursulak, Vladimir Ilyin, Elena Panova

Două superputeri, URSS și Statele Unite se luptă pentru campionatul în cursa cosmică. În timp ce URSS este înainte, pe linie - randamentul uman în spațiu deschis. Cu două săptămâni înainte de începere, o navă de testare explodează. Nu există timp pentru a identifica cauzele. Și să lăsăm riscurile să fie uriașe, astronauții trebuie să zboare. Pilotul militar experimentat Pavel Belyaev și partenerul său Alexei Leonov, nestomenutat și fierbinte, visând despre o feat - doi oameni, gata să intre în abis. Dar nimeni nu putea chiar să-și asume totul, cu care trebuiau să se confrunte în zbor. În această misiune, totul a mers prost ...

Remorcă în limba rusă:

Bilete de film și programul de sesiuni în cinematografe

Horror "Bayimen"

Actori: Douglas Smith, Lucien Laviscont, Crasress Bonas, Dag Jones, Michael Troko, Fay Danauway

Studenții Colegiului Troy se confruntă cu spirit cel rău atotputernic pe Bayimen Nickenite. Eroii trebuie să găsească o modalitate de a scăpa de un ucigaș mistic, despre care nu puteți spune nimănui, pentru că ia pe cineva care își cunoaște numele sau se gândește la el.

Vârsta Limit: 16+

Remorcă duplicată în limba rusă:

Ficțiunea rusă "Dansul la moarte"

Actori: Ivan Zhvakin, Nikita Volkov, Lucheria Ilyashenko, Agnia Ditkovskite, Alexander Tyutin, Denis Shvedov, Ola Cairo, Evgeny Mikheev

Moscova, 2070. Războiul nuclear și cataclismul au distrus civilizația. În buncărul închis de pe o arenă de înaltă tehnologie, este ținut un turneu de dans brutal, în care tinerii eroi concurează. Mecanismul Arenei este o simbioză incomprehensibilă a tehnologiilor moderne și a ritualurilor sacrificate antice. Arena pompează energia necesară pentru a supraviețui întregului oraș de dansatorii pierduți.

Caracterul principal este un tip de pe străzi de numele Kostya - se întâmplă în timpul unui nor de poliție și devine membru al turneului. Este dat într-un buncăr închis, unde se întâlnește cu alți solicitanți de victorie. Și se îndrăgostește de unul dintre participanții la spectacol. Eroul va reuși să supraviețuiască și să salveze fata iubită - sau are arena viața?

Vârsta limită: 12+

Trailer în limba rusă:

Comedia penală "obține frumos"

Actori: Morgan Freman, Michael Kane, Alan Arkin, Joey King, Christopher Lloyd, Matt Dillon

Viața lor plictisitoare este în principal din scaunele de pe banca de parc, criticii tinerilor și porumbeilor actuali. Carta din ordinea obișnuită, Trinitatea pensionarilor rezolvă cel puțin pentru a lăsa această viață frumos. Ideea bunicilor este că au nevoie doar de ea ... Robați banca și scăpați de Vegas!

Vârsta limită: 12+

Trailer în original (în limba engleză):

Drama / Thriller "Consecințe"

Actori: Arnold Schwarzenegger, Maggie Grace, Kevin Zhegers, Hannah Wuar, Scout McNarey, Glenn Morshauer, Larry Sullivan

Un bărbat își pierde soția și o fiică însărcinată într-un accident de avion. Fără a aștepta pedeapsa vinovatului, el decide să pedepsească pe el însuși dispecerul. Filmul se bazează pe evenimentele reale ale accidentului avion din Germania și la evenimentele care au avut loc 478 de zile mai târziu.

Remorcă duplicată în limba rusă:

Premiera filmelor 13 aprilie 2017

Acțiune "rapid și furios 8"

Actori: Câștigă Diesel, Helen Mirren, Scott Eastwood, Charlize Tharron, Dwayne Johnson, Jason Statham, Michelle Rodriguez, Kurt Russell, Elsa Pataki, Tyreiz Gibson, Lucas Black, Jordan Brewster

Echipa a găsit în cele din urmă asemănarea vieții normale - Casa și Letty s-au dus la luna de miere, Brian și Mia au ieșit din joc, iar membrii echipei rămași au fost eliberați de responsabilitate. Cu toate acestea, o femeie misterioasă implică din nou casa într-o lume criminală, de la care, se pare că el nu se izbucnește deloc și îl forțează să-și trădeze pe cei dragi, echipa va trebui să se confrunte cu noi studii. De la Cuba grosieră și de pe străzile din New York până la câmpiile de gheață de la Marea Barents, echipa noastră de elită va traversa globul pentru a opri haosul lumii ... și va întoarce omul omului care le-a transformat în familie

Vârsta limită: 12+

A doua remorcă dublă în limba rusă:

Drama biografică "soția îngrijitorului zoo"

Actori: Jessica Chestin, Daniel Bruhl, Danberg, Michael Mcalhatton, Anna Rust

Romanul, publicat în 2007, se bazează pe istoria reală din viața lucrătorilor din Zoo din Varșovia. În timpul ocupației Poloniei Yang și Antonin Zabinskie sa ascuns de naziști sute de evrei în celule goale. În plus, aproape o duzină de oameni s-au ascuns la casele lor. Yang a fost membru al subteranului anti-obligatoriu polonez, centrul căruia era situat pe teritoriul zoologiei. În condițiile unui pericol constant, soții au încercat să păstreze similitudinea vieții normale pentru "secțiile" lor, îngrijit pentru animalele rămase și chiar concerte organizate.

Vârsta Limit: 16+

Remorcă duplicată în limba rusă:

Comedia britanică "cele mai bune zile"

Actori: Gemma Arthon, Sam Clafinla, Bill Naia, Jack Houston, Jake Lacy, Claudia Jesse, Rebecca Schair, Patrick Gibson, Jeremy Irons

Acțiunea se desfășoară în Londra 1940, când orașul a bombardat trupele germane. Spectatorii promit să arate "bătălia excentrică a podelelor", povestea "spirituală, spirituală și emoționantă, care va spune despre tânărul-scenarist-scenarist care își caută calea în materie de viață, moarte și dragoste".

Trailer în engleză:

Melodrama "dragoste fantastică și unde să o găsească"

Actori: Jessica Brown Findlay, Andrew Scott, Jeremy Irwin, Tom Wilkinson, Anna Chensell, Paul Blackwell, Eiley Davis

O tânără care visează de a deveni un scriitor pediatric face o prietenie dubioasă cu văduvă veche bogată.

Vârsta Limit: 16+

Remorcă duplicată în limba rusă:

Comedia familiei ruse "Yana + Yanko"

Actori: Maxim Vitorgan, Olesya Sudzilovskaya, Vladimir Mishukov, Alexander Revva, Mikhail Shamigulov, Arthur Smolyaninov, Ekaterina St Balina

Yana, principala eroină a filmului, o femeie de succes, redactor-șef al revistei de modă. Considerându-se destul de autosuficient și ținut, ea este un reprezentant luminos al mișcării de "cartofi prăjiți". După ce a obținut popularitate, Yana se îndreaptă cu încredere, care nu dorește să cadă prin propriile sale principii. Dintr-o dată, bunăstarea noriilor de yane a îngroșat și pentru a întări pozițiile și nu strică reputația, este de acord cu pasul de neconceput - de a adopta copilul. Yana ridică un pic de țigani de la orfelinatul numit Yanko. Asta e doar Yana nici măcar nu bănuiau ce o astfel de mișcare a fost înfășurată pentru ea. Un băiat amuzant de carbohilase sa dovedit a fi un guler înclinat și un fidget, un sorvigolova și un huligan care în mod constant pe nenorocirea lui este o mulțime de necazuri. Yana își regretă graba brută și se cernează pentru că a fost atât de stupidă și iresponsabil și-a răsfățat viața. Ea nu reușește să facă față lui Huligan și crede cum să scape de Janko. Dar trimiteți copilul înapoi - înseamnă să vă predați și să vă puneți la râsul universal. Ce se va încheia cu "maternitatea ei" și dacă va face față problemelor că agitarea zilei "aruncă" până în ziua "aruncă" până în ziua - în curând vom afla în filme.

Vârsta limită: 12+

Trailer în limba rusă:

Premiera de film 20 aprilie 2017

Cartoon rusesc "Urfin Jus și soldații săi de lemn"

Rolurile exprimate: Konstantin Khabensky, Serghei Shnurov

Cusar și Evil Urfin Jus a decis să devină un stăpân al unei țări magice, să profite de orașul de smarald cu ajutorul soldaților săi - dabs și să-l redenumească spre Urfingrad. El se pregătește deja să sărbătorească victoria, dar cea mai frecventă fată a lui Ellie, care se afla într-o țară magică la cel mai potrivit timp interferează cu cel mai comun moment. Chiar trebuie să se întoarcă acasă, dar înainte ca ea să-i ajute pe prietenii săi un teribil, Woodhouse și Leul să învingă urfina și să câștige, trebuie să știi - cine este el?

Limita de vârstă: 0+

Trailer în limba rusă:

Comedia rusă "bucătărie. Ultima luptă "

Actori: Dmitri Nazarov, Dmitri Nagiyev, Serghei Larabukin, Mikhail Tarabukin, Serghei Epishev, Nikita Tarasov, Mikhail Bashkatov, Marina Mogilevskaya, Valery Fedorovich, Anfisa Black, Oleg Tabakov, Andrei Malakhov

Anterior, Ivan a fost interesat doar de codurile de criptare și programe hacker, dar totul se schimbă când întâlnește frumusețea francezului cu un caracter exploziv. Totul altceva, fata se dovedește a fi rusă, dar nu este vorba de surprize. Un cuplu ciudat zboară în Sochi pentru a participa la Campionatele Mondiale în rândul bucătarilor. Și, desigur, Ivan și Anya sunt în diferite echipe: concurează pentru Franța și este pentru Rusia. Dar Ivan trebuie încă să fie înțeles în relațiile cu cel recent în viața lui Tată - faimosul bucătar Viktor Barinov, pentru a câștiga ...

Vârsta Limit: 6+

Trailer în limba rusă:

Comedia franceză "Ideal"

Actori: Gaspar Prist, Audrey Flero, Anamaria Vartolone, Jonathan Lamber

"Americanii sunt prea sănătoși, franci francezi sunt prea capricioși, germanii sunt prea sportivi, japonezi prea supus, italiană prea gelos, britanic prea bea, olandeză este prea eliberată, spaniolul este prea luminos! Rușii rămân cu frumusețea specială și autoritățile inexplicabile asupra oamenilor. " - În acest caz a fost convins o octavă, cerceta cea mai mare companie cosmetică "ideală", mergând în Rusia. Viața recrutorului plin de farmec este nervoasă și dăunătoare pentru sănătate: încercați să luptați cu toate cluburile de noapte din Moscova, beți vodcă cu fiecare oligar cu connoisseur, se agită pe o expansiune imensă acoperită de zăpadă și chiar revizuiți mii de frumusețe ireal. Deci, du-te nebun pentru o lungă perioadă de timp, dar un an întreg este subțire, octavă sa descurcat cu îndatoririle sale. Până în prezent, odată ce șefii parizieni care au marcat în isteric, datorită "ideal" al eroticului erotic îndrăzneț al starului principal, nu i-au spus: mor sau găsi - într-o săptămână! - Nu este un model obișnuit, ci o comoară, nouă - fata perfectă ...

Vârsta limită: 18+

Remorcă duplicată în limba rusă:

Horror "Quest"

Actori: Skit Ulrich, Sean Young, Christine Donal, Randy Wayne, Matt Mcwei, Ashley Hallem

Brice în disperare. El este proprietarul căutării neprofitabile "ieșirea din cameră", această atracție a ororilor pierdută la fostul strălucire și chiuvetele brichete în datorii. El trebuie să adauge mai multe recuzită înfricoșătoare, în căutarea căreia a mers la magazinul de antichități și a dobândit o cutie în formă de craniu, fără a acorda atenție avertismentului pe care îl ascunde o entitate demonică.

Jeff și Ben, două amatori de zgomote-ororile îi convingă pe prietenii lor Jessie Angie să participe la "ieșirea din cameră". Condițiile sunt simple: echipa ar trebui să funcționeze neplăcut și să rezolve ghicitoare și puzzle-uri împreună pentru a găsi cheia și a ieși din cameră. Pentru a atinge scopul au o oră.

Vârsta limită: 18+

Thriller "deține"

Actori: Catherine Heigle, Rosario Dawson, Cheryl Ladda, Whitney Cummy, Scaune Joff, Simon Cassianidez, Robert Wezdom

Tessa Conneer nu se confruntă cu un divorț cu soțul ei David. El este acum fericit în Julia Banks, care invadează nu numai în casa în care au trăit odată cu Tessa, dar și la viața fiicei lor Lily. Julia, în noul său rol al soției și mama vitregă, crede cu disperare că, în cele din urmă, el a întâlnit visul unui bărbat, care o va ajuta să-i uite trecutul ei neliniștit. Dar invidia dinților câștigă un impuls și nimic nu o doare să devină visul lui Julia în cel mai rău coșmar.

Vârsta limită: 18+

Remorcă duplicată în limba rusă:

Premiera de film 27 aprilie 2017

Adventure Fighter "Lost City Z"

Actori: Charlie Hannem, Sienna Miller, Robert Pattinson, Tom Holland, Angeus MacFadenen, Michael Ford Fizgerald, Bobby Soldgege

Eldorado, capitala misterioasă a Incasului, orașul misterios din Z ... ficțiune sau realitate? În 1925, expediția colonelului Fosset, membru al Societății Geografice Regale, a dispărut fără o urmă în jungla Amazoniei, în căutarea orașului Z ... este o acțiune de aventură martor despre obsesia dezastruoasă cu descoperirile, despre măreția și curajul solicitanților misterioși din Atlantis.

Remorcă duplicată în limba rusă:

Fantasia rusă "Eclipse"

Actori: Alexander Petrov, Diana Pozharskaya, Katya Kabak, Serghei Burunov, Semen Lopatin, Kirill Kozakov, Denis Yasik, Iulia Sonolen, Alexey Voronin, Svetlana Golovin

Adventurerul fermecător Alex datorită coincidenței înlocuiește setarea spectacolului popular de televiziune despre extrasele de la membrii pensionari - șaman. Și repetă predicția predicției care auzise în spatele scenei este - că unul dintre audiențe este condamnat la singurătatea veșnică, iar rudele se vor întoarce de la ea. Alex nu bănuiește că ceea ce se întâmplă cu el - nu este întâmplător: el a fost implicat într-o opoziție de lungă durată a doi magicieni puternici. Psihile au tras un tip într-un joc mistic periculos fără reguli. În viața lui Tanya - fetele, pe care Alexul "au blestemat" pe spectacol - evenimentele mistice încep să apară. Alex încearcă să o convingă că nu există nici un "blestem", iar în cursul problemei se îndrăgostește de ea. Dar predicția devine din ce în ce mai multe confirmări și începe să amenințe viața fetei. Pentru a vă menține și dragostea voastră, eroul trebuie să găsească o modalitate de a ieși din legarea mistică ...

Vârsta limită: 12+

Melodrama "Fata mea - Monster"

Actori: Ann Hathaway, Dan Stevens, Sudieieties Jason, Austin Stowell, Tim Blake Nelson, Agam Darsha

Monsterul gigantic atacă pe Seul, distrugând totul în calea lui. În New York, lucrarea și iubitul Gloria înțeleg că într-un fel este asociat cu aceste evenimente fantastice.

Remorcă duplicată în limba rusă:

British Thriller / Fighter "Secret Agent"

Actori: Ei bine, Rapass, Orlando Bloom, Michael Douglas, Tony Collett, John Malkovich, Lee Nicholas Harris, Brian Kasp, Jessica Bun

Investigatorul CIA determină urgent sediul central să interogheze arestat. A reușit să obțină informații secrete și să înțeleagă rapid că a fost decisă să înlocuiască. Ea începe să funcționeze și să apeleze pentru a ajuta prietenilor vechi pentru a avea timp pentru a preveni un atac biologic masiv pe Londra.

Vârsta Limit: 16+

Remorcă duplicată în limba rusă:

Citeste mai mult