Primul răzbunător: confruntarea - Popcornws Review

Înainte ca ecranele cinematografică să iasă primii răzbunători, care au unit imediat 7 super-eroi, ne-a părut că 7 este o mulțime și, în general, o idee nereușită. În "Primul Avenger: confruntare" - deja 12 super-eroi (!) Și 3 răufăcători, dar Marvel a reușit din nou să repete "chipul" primilor "răzbunători" - și fiecare dintre personajele din "confruntarea" este exact în locul său .

Povestea a spus în "Primul răzbunător: confruntarea" va părea familiară celor care citesc Marvel Comics 2006-2007 - filmul servește ca o continuare în același timp și "soldat de iarnă" și "Avengers: Era Altron". Totul începe cu faptul că echipa lui KAP este Falcon, o văduvă neagră și o vrăjitoare ascuțită sub conducerea lui Steve Rogers - merge să captureze transversale (Frank Grillo este deja un semn pentru cei care au văzut "soldatul de iarnă", corect Acum, eroul său a dobândit câteva cicatrici, care, cum se știe că decorează orice om). Crossobounds Echipa Brilliant KAP se oprește, dar se încheie cu numeroase victime civile.

Funcționarea caputerului atrage atenția autorităților, iar Steve Rozders sunt rezumate pentru a se întâlni cu generalul Ross (William Herrt "a aprins" în același rol în "Incredible Hulka" din 2008). Guvernul Statelor Unite și nu a fost deosebit de răzbunător după evenimentele din suc (referire la "Era Altron") - și noi sacrificii, chiar dacă confiscarea lui Crossobounds, el este deloc necesar pentru orice. Tony Stark, pe care Mamei unuia dintre cei uciși în Sokovia a acuzat moartea fiului său, sprijină în mod neașteptat generalul Ross, care declară că răzbunarii ar trebui să preia controlul.

Primul răzbunător: confruntarea - Popcornws Review 81153_1

Desigur, nu toată lumea este de acord cu omul de fier și generalul Ross, dar până când confruntarea se limitează la o discuție politicoasă. Cu toate acestea, nu există suficientă curtoazie pentru o lungă perioadă de timp: teroriștii atacă conferința ONU și acest lucru este acuzat de un soldat de iarnă. Dincolo de custodia Baku Barnes rulează (nu fără ajutorul lui Baron Helmut Zemo), și Steve Rogers protejează cel mai bun prieten și jură pentru a-și dovedi nevinovăția. Generalul Ross vrea cappiece și echipa sa să aresteze, dar Tony Stark întreabă 36 de ore generale pentru care promite să se întoarcă super-eroi fără incidente. Deci, începe "războiul civil" complet.

La prima vedere, poate părea că în "Primul răzbunător: confruntarea" cu super-erou (și superzlode) a fost încă copleșit - aici și CEP și omul de fier și soldații de iarnă și "nou-veniți" în fața a MAN-Spider și Panther Negru - În general, toate-toate. Dar foarte repede, publicul va trebui să înțeleagă că, de fapt, "confruntarea" este, așa cum creatori promisi, în primul rând povestea a doi eroi-cheie, Steve Rogers și Baku Barnes, despre prietenia și obstacolele pe calea ei.

Cu toate acestea, de la atingerea scenelor prietenoase "Primul răzbunător: confruntarea" nu se transformă în super-eroul "Melodrama - acțiunea de aici este mai mult decât suficientă, iar scena de luptă interesantă" perete pe perete "la aeroportul din Berlin ( Cappiece împotriva echipei Stark) fascinează literalmente cu divertismentul său. Deși numărul participanților la această luptă "perete pe perete" cu ochi inadecvați sunt împrăștiate, scena nu arată "supraîncărcate" eroi. Ajutați-o să tragă, apropo, profesioniștii adevărați ai militanților de la Hollywood sunt creatorii lui John Whitch.

Primul răzbunător: confruntarea - Popcornws Review 81153_2

Cel mai remarcabil este modul în care ambele echipe lucrează cu ceea ce o claritate: Alaty Witch își folosește puterea de a "suge" un capac într-un salt pe o înălțime, un ochi Falcony "împușcă" un om de om, care pe săgeți va zbura sub Armura Tony Stark, Spiderman Își atrage rețeaua ... Ei bine, bine, nu vom fi spuldați, această scenă este exact necesară pentru a se vedea singuri!

Primul răzbunător: confruntarea - Popcornws Review 81153_3

În centrul atenției, cea mai mare parte a filmului rămâne trei eroi - Steve Rogers, Baks Barnes și Tony Stark, care descoperă brusc problemele tatălui (cu toate acestea, aceste începuturi geloase pe care le-am observat în remorcă, când Stark, întorcându-se spre capac, spune că el folosit pentru a fi prietenul său). Stark începe gelos de tatăl său la Capo - lista pretențiilor sale se dovedește a fi faptul că Howard Stark, spun ei, iubea pe Steve Rogers mai mult decât fiul ei. Cu toate acestea, faptul că STARK și Rogers lipsesc unul pe altul, a fost clar de la primii "răzbunători" - și în "confruntarea" a fost foarte cool că tocmai culminarea acestui conflict, când eroii s-au mutat în cele din urmă de la cuvintele politicoase la Brutal Mordoba.

Primul răzbunător: confruntarea - Popcornws Review 81153_4

Rezumând și amintind opoziția "Primului răzbunător" și "Batman împotriva Superman", vrem să spunem că aceste două blocuri de super-erou sunt complet diferite unul pe celălalt. Nu vom da ratingul nostru "Batman împotriva Supermanului", doar spune că "confruntarea" îl costă să aștepte câțiva ani, filmul este cu adevărat interesant, interesant "și, prin tradiție pentru minune, doar amuzant.

Toate în film!

Citeste mai mult