Prvý Avenger: Konfrontácia - PopcornNews Review

Predtým, ako kino obrazovky prišli z prvých Avengers, ktoré okamžite zjednotili 7 superhrdinov, zdalo sa nám, že 7 je dav a vo všeobecnosti neúspešným nápadom. V "Prvý Avenger: konfrontácia" - už 12 superhrdinov (!) A 3 darebáci, ale Marvel sa opäť podarilo opakovať "čip" prvých "Avengers" - a každý z znakov v "konfrontácii" je presne na svojom mieste .

Príbeh povedal v "Prvý Avenger: konfrontácia" sa zdajú byť oboznámení s tými, ktorí čítajú výživné komiksy 2006-2007 - film slúži ako pokračovanie v rovnakom čase a "zimný vojak" a "Avengers: ERA Altron." To všetko začína tým, že tím KAP je Falcon, čierna vdova a ostrá čarodejnica pod vedením Steve Rogers - ide o zachytávanie crossbones (Frank Grillo je už znamenie pre tých, ktorí videli "zimný vojak", vpravo Teraz jeho hrdina získal pár jaziev, čo, ako je známe, že ozdobí každého muža). Crossobeds Brilliant KAP tím sa zastaví, ale končí mnohými občianskymi obeťami.

Prevádzka kapitálu priťahuje pozornosť orgánov a Steve Rožers sú zhrnuté, aby sa stretli so všeobecným Rossom (William Herrtt "zapáli" v rovnakej úlohe v "neuveriteľnom Hulke" späť v roku 2008). Vláda Spojených štátov a nebola obzvlášť pomerne Astingers po udalostiach v šťave (odkaz na "ERA Altron") - a nové obete, aj keď zabavenie krížoviek, je vôbec potrebné pre čokoľvek. Tony Stark, ktorého matka jedného z tých, ktorí zabili v Sokovia obvinila smrť svojho syna, neočakávane podporuje všeobecné Ross, ktorý vyhlasuje, že Avengers by museli prevziať kontrolu.

Prvý Avenger: Konfrontácia - PopcornNews Review 81153_1

Samozrejme, nie každý súhlasí so železným mužom a generálnym Rossom, ale až kým sa konfrontácia neobmedzuje na zdvorilú diskusiu. Dlho nie je dostatok zdvorilosti: Teroristi zaútočia na konferenciu OSN, a to je obvinený z zimného vojaka. Za úschovu BAKU BARNES (nie bez pomoci Baron Helmut Zemo) a Steve Rogers chráni svojho najlepšieho priateľa a prisahá, že dokázať jeho nevinnosť. General Ross chce Kalpiece a jeho tím zatknúť, ale Tony Stark sa pýta Všeobecne 36 hodín, za ktoré sľubuje, že vráti superhrdinov bez incidentov. Začína plnú "občiansku vojnu".

Na prvý pohľad sa môže zdať, že v "Prvá Avenger: konfrontácia" so superhrdinami (a superzlódymi) bola stále ohromená - tu a CEP, a železný muž, a zimné vojaci, a "nováčikovia" v tvár a Man-Spider a Black Panther - Vo všeobecnosti All-All-all. Ale veľmi rýchlo, publikum budú musieť pochopiť, že v skutočnosti "konfrontácia" je, ako sľúbenými tvorcami, predovšetkým príbeh dvoch kľúčových hrdinov, Steve Rogers a Baku Barnes, o ich priateľstve a prekážkach na ceste.

Avšak, od dotyk priateľských scén "Prvá Avenger: konfrontácia" sa nezmení na "SNOTTY" Superhero Melodrama - akcia tu je viac než dosť, a vzrušujúca bitka scéna "stena na stene" na letisku Berlín ( KAPUZE PROTI TEAM STARK) doslova fascinuje so svojou zábavou. Hoci počet účastníkov v tomto boji "steny na stene" s nevhodnými očami sú rozptýlené, scéna nevyzerá "preťažených" hrdinov. Pomôžte jej strieľať, mimochodom, skutočnými odborníkmi z hollywoodov sú tvorcovia Johna Whitch.

Prvý Avenger: Konfrontácia - PopcornNews Review 81153_2

Najpozoruhodnejšie je, ako oba tímy pracujú s tým, čo je jasnosť: Alaty čarodejnica používa svoju silu "sať" čiapočku v skoku na výšku, falcony oko "strieľa" muž-mravca, ktorý na šípkách bude lietať pod Armor Tony Stark, Spiderman to chytí vašu sieť ... No, v poriadku, nebudeme spoolový, táto scéna je presne potrebná vidieť sami!

Prvý Avenger: Konfrontácia - PopcornNews Review 81153_3

V centre pozornosti väčšina filmu zostáva traja hrdinovia - Steve Rogers, Baks Barnes a Tony Stark, ktorý zrazu objavíte otecko problémy (tieto žiarlivé začína, že sme si všimli sme v prívese, keď sa stretol s čiapkou, hovorí, že on býval jeho priateľ). STARK začne žiarliť na svojho otca k Capo - zoznam jeho pohľadávok sa ukáže byť skutočnosťou, že Howard Stark, hovoria, milovali Steve Rogers viac ako jej syn. Avšak, skutočnosť, že ostro a rogers sa chýbajú navzájom, bolo zrejmé z prvých "Avengers" - a v "konfrontácii" to bolo veľmi chladné, že presne vyvrcholenie tohto konfliktu, keď hrdinovia sa konečne presťahovali zo zdvorilých slov Brutal Mordoba.

Prvý Avenger: Konfrontácia - PopcornNews Review 81153_4

Zhrnutie a spomienky na opozíciu "Prvá Avenger" a "Batman proti Supermanovi", chceme povedať, že títo dvaja superhrdinové blockbusters sú na sebe úplne odlišné. Nebudeme dať naše hodnotenie "Batman proti Supermanovi", len povedzme, že "konfrontácia" stojí za to čakať niekoľko rokov, film je naozaj zaujímavý, vzrušujúci, "reťazec" a podľa tradície pre divýne, len vtipné.

Všetko vo filme!

Čítaj viac