Filmrecension Nyheter: Vilka filmer kommer att släppas i maj 2018

Premiärer i filmen 3 maj 2018

Tja, naturligtvis är huvudpremiären i helgen att vara den efterlängtade "Avengers: Infinity War" - du kan inte ens tvivla på att publikens huvudsystem kommer att gå vidare. Och den ensamma Khabensky (drama "sobibor") och animering av hundar kommer att argumentera för åskådarna på Venter med Avengers.Avengers: Infinity War

Varaktighet: Filmen varar 2 timmar 36 minuter

Skådespelare: Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Prett, Zoe Saldan, Elizabeth Olsen, Chris Hemsworth, Josh Boolin, Sebastian Stan, Mark Ruffalo, Benedict Cumberbatch, Tom Holland och andra

Vad handlar filmen om:

En oöverträffad filmtur i längden på 10 år, som skapade och ledde till förflyttning av all filmunderhåll, kommer att fortsätta i filmen "Avengers: Infinity War", som kommer att skjuta upp den största kollisionen av alla tider. Avengers och deras allierade kommer att behöva offra alla i ett försök att motstå de kraftfulla Tanos, som förbereder sig för att njuta av det destruktiva slaget och sätta slutet på hela universum.

Åldersgräns: 16+

Trailer på ryska:

Sobibjörn

Varaktighet: Filmen varar 1 timme 50 minuter

Skådespelare: Konstantin Khabensky, Christopher Lambert, Felis Yankell, Dainyus Kazlaususas

Vad handlar filmen om:

Filmen bygger på de händelser som inträffade under andra världskriget i Nazistiska dödsläger Sobibor i Polen. Den sovjetiska arméns löjtnant, Alexander Pechersky, som hade fångats och i en koncentration, på bara 3 veckor är det möjligt att planera det internationella upproret av fångar från Västeuropa och Polen. Genom att döda SSSE och deras minioner lyckades hundratals fångar springa. Några av dem, ledd av Pechersk, gick med i partisanerna, delades del av lokala invånare. Snart eliminerades lägret av Himmlers personliga ordning.

Åldersgräns: 12+

Trailer på ryska:

Öde

Varaktighet: Filmen varar 1 timme 41 minuter

Roller uttryckt: Jeff Goldblum, Brian Cranston, Tilda Suinton, Edward Norton, Liv Schreiber, Bill Murray, Francis McDormand, Greta Gervig

Vad handlar filmen om:

"Island of Dogs" berättar historien om en 12-årig pojke Atari Kobayashi, korsfäst av den korrupt borgmästaren i Kobayashi. När, genom det sista, alla hemlagade hundar i staden Megasaki utvisas till en stor deponi, fortsätter Atari ensam på ett miniatyrflygplan på en papperskorgen, för att hitta sin trofasta PSA på smeknamnsplatsen. Där på ön, tillsammans med ett paket nya vänner, gården, kommer han att börja en episk resa, som kommer att lösa det framtida ödet för hela prefekturen.

Åldersgräns: 16+

Trailer på ryska:

Premiärer på bio maj 10, 2018

En ny thriller med Amanda-sibrid ("Anon") ligger intill "status: uppdaterad" komedi och den femte filmen av den franska franchisen "taxi".

Anona

Varaktighet: Filmen varar 1 timme 40 minuter

Skådespelare: Clive Owen, Amanda Seyfried, Kolm Fiori, Sonya Walger, Mark O'Brian, Joe Ping, Dwddo Goldberg, Rachel Roberts, Ethan Tavares

Vad handlar filmen om:

Framtidens perfekta samhälle: Tidpunkten för totalövervakning, brist på personligt liv, privata territorier och medborgerliga rättigheter. Det verkar som om det inte finns någon plats för fel och brott i ett helt kontrollerat tillstånd. Men när en detektiv Sol Freiland möter en tjej som inte är listad i databaserna. Framför polisen avslöjas dörren till den nya eraens kriminella värld ...

Åldersgräns: 16+

Trailer på ryska:

Hysteri

Skådespelare: Grace Tofer, Jenzis Rodriguez, Patristis Clarkson, Callin Mulway, Robin Thomas

Vad handlar filmen om:

Killen kommer ut ur en psykiatrisk klinik och bosätter sig i en herrgård som han ärvde från sina föräldrar. Men konstiga händelser börjar inträffa där, varefter hjälten kommer till slutsatsen att spöken bor i sitt nya hus.

Åldersgräns: 16+

Status: Uppdaterad

Varaktighet: Filmen varar 1 timme 46 minuter

Skådespelare: Ross Lynch, Courtney Yaton, Olivia Holt, Harvey Gleen, Gregg Salkin, Brec Bessetger, Margian Tarasyuk, Andrew Herr

Vad handlar filmen om:

Vi uppskattar varandra med antalet abonnenter och jagar huskiesna för att få popularitet. Kyle bor på samma sätt, som inte släpper ut telefonen från handen och från under hans fötter - skridskoåkning. Plötsligt får han en ny smartphone med en unik applikation - nu är det som helst som publiceras av dem i verkligheten. Den lyckliga förvärvar mer än han kunde föreställa sig, men vara i världens epicenter, det visar sig inte så lätt ...

Åldersgräns: 16+

Trailer på ryska:

Taxi 5.

Skådespelare: Sabrina Uazani, Frank Gastambid, Bernard Farsi, Bentalha Malik

Vad handlar filmen om:

Ex-kommissionär Zhebers, som blev mest otroliga i stadens historia, borgmästare i Marseille, instruerar de översatt från huvudstaden till rekryteringen Silvana Maro för att hantera det elusiva "bang av italienare" på Ferrari.

För att stoppa dem, Maro, Super Cow och Super Driver, måste förenas med Nischen av Daniel. Flickan fick den berömda vita taxi, men inte hans talang.

Åldersgräns: 12+

Trailer på ryska:

Premiärer i bio maj 17, 2018

De tre bästa ledarna i helgen - den efterlängtade uppföljaren "Deadpula", remake "utanför" med Anna Faris och det sensationella (tyvärr, inte på grund av den stora tomten) thriller med Margo Robbie, som i den ryska uthyrningen av någon som kallas "Kandage". Men publikens uppmärksamhet till nyheten från Margo Robbie kommer nu att nitas säkert.

Dadpool 2.

Skådespelare: Ryan Reynolds, TJ Miller, Karan Sony, Stefan Kapichich, Brianna Hildebrand, Zazi Bitz, Sori Kutsun, Julian Dennison

Vad handlar filmen om:

Den enda och unika pratsamma legosoldat - återvände! Ännu mer storskalig, ännu mer destruktivt och ännu mer guld, än tidigare! När en supersoldt med ett mordiskt uppdrag bryter sig i sitt liv, är Dadpool tvungen att tänka på vänskap, familj och att det verkligen betyder att vara en hjälte, längs vägen, nading 50 nyanser av röv. För att ibland göra bra saker, behöver du använda smutsiga flyttningar.

Åldersgräns: 18+

Trailer på ryska:

Överbord

Varaktighet: Filmen varar 1 timme 52 minuter

Skådespelare: Anna Fairis, Eugenio Derbes, John Hannah, Eva Longoria, Svuzi Curz, Josh Segarr

Vad handlar filmen om:

Leonardo, en capricious mexican playboy från en rik familj, en gång känner överbord på sin yacht. Efter hösten förlorar han sitt minne, och pizza peddle, en enda Kate mamma, passionerat som vill hämnas killen för elakhet, försäkrar honom att han är hennes man och far till fyra barn. Vad kommer det här äventyret att bli till? Och hur många steg från hat före kärlek?

Åldersgräns: 16+

Trailer på ryska:

Godis

Varaktighet: Filmen varar 1 timme 30 minuter

Skådespelare: Margo Robbie, Simon Pegg, Matthew Lewis, Mike Myers, Max Iron, Dexter Fletcher

Vad handlar filmen om:

Filmen kommer att dyka dig i den engelska brottsligheten, vars fokus, vars fokus, som är i olika Amplua. Det leder ett utmanande spel med flera män, som vid första anblicken inte binder. Att sätta dem med varandra, förföljer hon sitt grymma mål.

Vad är det här, split personlighet eller ett tydligt planerat listigt förföriskt spel?

Åldersgräns: 18+

Trailer på ryska:

Film Premieres 24 maj 2018

Utan tvekan är den viktigaste utgåvan av denna helg den efterlängtade spin-offen av "Star Wars", som kommer att berätta om Khan Solos ungdom, hans bekant med Chubakka och de första äventyren i den avlägsna avlägsna galaxen . Företaget Khana Solo är familjen animerade tejp "Sadko" (Ryssland) och "Köp Prince" (Kanada), och för älskare av openad humor, kommer den amerikanska komedin att börja! "Sex!"

Khan Solo: Star Wars. Historier

Varaktighet: Filmen varar 2 timmar 13 minuter

Skådespelare: Olden Eireraike, Emilia Clark, Donald Glover, Woody Harrelson, Tandy Newton, Phoebe Waller-Bridge, Jonas Sudamo, Yen Kenny, Paul Bettany

Vad handlar filmen om:

Kom på styrelsen för det tusenåriga Falcon och förbereda sig för ett äventyr i en avlägsen, avlägsna galax med den mest söta scoundrelen av Starry Systems. På grund av serien av bolden, i djupet av den mörka och farliga kriminella världen möter Khan Solo med den berömda Player Lando Calriisian. Tillsammans kommer de att åka på en resa, som kommer att ge "Star Wars" universum av en av de mest osannolika hjältarna.

Åldersgräns: 16+

Trailer på ryska:

Sadko

Roller uttryckt: Maria Shalaev, Lyubov Aksenova, Mikhail Efremov, Catherine Varnava

Vad handlar filmen om:

Även om kör, trots att inte springa, och från kärlek någonstans att inte gömma sig. Varken i novgorodprinsens avdelningar eller i botten av havet. Speciellt om namnet är Sadko och du är en ganska glad kille. Dessutom spelar mastak på humlen. Det är bara för riktig kärlek, jag måste också varumärke. Ja, inte med någon, men med en undervattenshäxa barracuda. Men kärlek kommer någonsin att vinna. Här ser du!

Åldersgräns: 6+

Trailer på ryska:

Köp prins

Roller uttryckte: Gillian Bell, Ashley Tisdale, Wilmer Walderrama, Demi Lovato, Tara Strong, Jim Cummings

Vad handlar filmen om:

Cinderella, snövit och sovande skönhet ... Vad förenar alla dem? Alla visade sig vara kär i en oemotståndlig prins som heter. På grund av förbannelsen av den onda trollkarlen, övervinner han hjärtat av någon tjej vid första anblicken och blir kär i sig själv. För att ta bort stavarna och hitta din riktiga kärlek måste prinsen uppfylla tre omöjliga uppgifter ...

Åldersgräns: 6+

Trailer på ryska:

Kön kommer inte vara !!!

Skådespelare: John Sina, Leslie Mann, Aike Barholts, Catherine Newton, Graham Phillips, God Griffis, Ramon Yang

Vad handlar filmen om:

Tre flickvänner är grandiösa planer för examen. Oavsiktligt lär sig om detta, bestämmer sina föräldrar för att förhindra oåterkallelig.

Åldersgräns: 18+

Trailer på ryska:

Premiärer i biografen 31 maj 2018

Officiellt är vårens sista dag nöjd med publiken genom något rekordantal nya produkter: en spion thriller kommer att visas med Jennifer Lawrence, den efterlängtade anpassningen av Lukyanenko "Chernovik", familjen tecknad film "två svansar" och mycket av intressanta saker.

Förslag

Skådespelare: Julia Peresilde, Evgeny Tsykanov, Severia Janushaust, Nikita Volkov, Evgeny Tkachuk, Olga Borovskaya, Andrei Merzlikin, Irina Khakamada

Vad handlar filmen om:

Young Muscovite Cyril är en begåvad datorspeldesigner. En dag visar han sig helt raderad från minnet av alla han visste och älskade. Kirill lär sig att han är vald för ett viktigt och mystiskt uppdrag. Hans destination är en tulltjänsteman mellan parallella världar, som i universums dussintals. Kan Kirill lösa mysteriet av dessa mystiska världar och som hanteras av dem? Och är vårt land verkligen - bara en imaginär "chernovik", en parallellvärld, som i verkligheten inte existerar ...

Åldersgräns: 12+

Trailer på ryska:

Rödsparv

Varaktighet: Filmen varar 2 timmar 12 minuter

Skådespelare: Jennifer Lawrence, Joel Edge, Joeli Richardson, Mattias Schaonarts, Jeremy Irons, Sergey Onopko, Sergey Polunin

Vad handlar filmen om:

Efter den tvungna änden av karriären på grund av den professionella skadan av hjälten Jennifer Lawrence och hennes mamma står inför en dyster och osäker framtid. Det är därför som hon samtycker till att bli rekrytering på Sparrowskolan, den hemliga tjänsten som lär samma som det är unika ungdomar att använda sin kropp och sinne som ett farligt vapen. Efter ett långt sadistiskt lärande blir flickan till den farligaste sparrowen i hemlighetens historia. Nu måste den tidigare ballettdansaren förena den person hon var, och den styrkan hon tog i besittning, med sitt eget liv och livet för alla till henne, inklusive American Agent CIA och försökte övertyga henne om att han var den enda personen till vem han kan lita på.

Åldersgräns: 18+

Trailer på ryska:

Två svansar

Roller uttryckte: Semyon Slepakov

Vad handlar filmen om:

Otroligt roliga äventyr av två helt olika i djurens natur - en allvarlig och ekonomisk bäver och en rastlös katt. De möts när katten letar efter skydd från regnet i skogen. Beaver hjälper en katt, och de blir en lugn vän. Katten vill verkligen bli känd och tror att alla vill bli kända, men inte alla kan bekänna. En gång vänder livet för detta par att det är kallt när utlänningar från en avlägsen galax lanseras i skogen.

Trailer på ryska:

Hur man pratar med tjejer på fester

Varaktighet: Filmen varar 1 timme 42 minuter

Skådespelare: El Fanning, Ruth Wilson, Nicole Kidman, Matt Lucas, Joanna Skanlan, Elarika Gallacher, Joey Anse, Alex Sharpe

Vad handlar filmen om:

På gården 1977 och många punk grupper har redan sålts inspelningsstudior. Detta skriver en amatörmagasin Virys, som publicerar tre punkvänner: Ann, Vic och John. När treenigheten hittar ett konstigt hus där konstig musik spelar. Det finns konstiga människor inuti dans, men du tar inte punkarna. Killar är uppdelade. Ann är bekant med charmig Zan, Vic kommer att gå i pension med en Stella åtdragen i latex, och John är passionerad om dansen. Alla nybekanta treenighet är utomjordingar.

Åldersgräns: 16+

Trailer: